Håpet om en terminspire ❤

CD5
Og der ser det ut som tr har pakket og reist avgårde, hurra! Da var det som en helt vanlig mens etter svangerskapsavbruddet, kanskje littegrann mildere i mengde, så det er jo fint.
Så nå er det bare å slappe av i noen dager til føre testing av el kan starte :) håper så ikke prøving drar seg ut, har en litt naiv og forhåpningsfull følelse av at det skal gå fort så redd jeg blir greit skuffa om 1 mnd tid når jeg sikkert sitter med tr igjen:wacky: Men må jo bare håpempå det beste!
Heia el og heia spire :Heartred :Heartred
 
CD8

Tok en el test istad, eller faktisk to. Har vært så heldig å fått noen el tester av noen fine damer her inne som ikke trengte dem lenger, og de kommer nok dermed også fra forskjellige batcher, men synes det er ganske stor forskjell likevel? Hva er riktig ?
20230325_171732.jpg

Den ene er jo vesentlig sterkere enn den andre, samtidig som det ser ut som den ene har mer fargestoff enn den andre, likevel synes jeg det er stor forksjell?
Jeg har ikke noe særlig erfaring med BP, mest make sure, og tror jeg må kjøpe en pakke på meny med make sure til uka for å være litt mer sikker på resultatet :hilarious: og ja. Testegalskapen har starta igjen :wacky: får fortsatt svaaak skygge på gtest også, men sies det ikke at litt hcg i kroppen er bra for ny graviditet? Isåfall kan det bare forbli frem til ny graviditet :hilarious:

God helg!
 
Last edited:
CD11
Fortsatt svak el test, mennenda tidlig ig hpper de blir sterkere for fikk en liten blødning etter treningsøkt idag, først var det bare med det papirtørket, men har murret litt og nå ligger det blod "oppi der" og kommer på papiret hver gang jeg tørker meg ingenting i truseinnlegget, er som etter aborten og blødning hadde stoppet opp, men så kom det plutselig litt igjen, med litt slim, er ganske likt det egentlig! Beklager tmi :hilarious: så får vi se hva det her betyr da, om det er syklustull, mellomblødninger eller bare noe rester som må ut! Kan forsåvidt være alle sammen samtidig :wacky:
20230328_133327.jpg
 
Last edited:
Jeg hadde faktisk rosa på papiret da jeg tørket meg på CD10 i forrige syklus. Positiv EL-test på CD15 :) Håper eggløsningen kommer innen helga!! :biggrin
 
Har lest siste del av dagboken din nå. For en sterk historien, helt hjerterått det du har vært gjennom :Heartred Krysser fingrene for deg og håper syklusen er der den skal nå:)
 
Jeg hadde faktisk rosa på papiret da jeg tørket meg på CD10 i forrige syklus. Positiv EL-test på CD15 :) Håper eggløsningen kommer innen helga!! :biggrin

Neiii, seriøst? :wideyed: ååhh, Håper el til helga!!:shy:
Var det bare cd 10? Håper ikke det blir noe syklustull altså, vil bare få el nå :hilarious:
 
Har lest siste del av dagboken din nå. For en sterk historien, helt hjerterått det du har vært gjennom :Heartred Krysser fingrene for deg og håper syklusen er der den skal nå:)

Tusen takk ❤️ tøft av deg å lese mens du selv står I ditt!
Håper vi begge sitter med positiv test igjen som går hele veien❤️
 
Neiii, seriøst? :wideyed: ååhh, Håper el til helga!!:shy:
Var det bare cd 10? Håper ikke det blir noe syklustull altså, vil bare få el nå :hilarious:
Ja :shy: Uff nei, syklustull ville vært noe å gråte for!
 
Krysser fingrene for EL ila de neste dagene :smiley-bounce012 :Heartpink :joyful::cool05 Heia gullegget:dance011:greet008
 
Og litt svakere igjen, så ingen el helt enda :wacky:
20230330_192917.jpg


Vi har i tillegg sykdom i hus denne uka, mannen har hangla hele uka, frøkna hoster, menner i fin form og i bhg, og jeg har nå fått hovne mandler og lett feber, yay! Får bare ikke håpe det ødelegger med sjansene for el og en spire :bag:
 
Og litt svakere igjen, så ingen el helt enda :wacky:
Vis vedlegget 402440

Vi har i tillegg sykdom i hus denne uka, mannen har hangla hele uka, frøkna hoster, menner i fin form og i bhg, og jeg har nå fått hovne mandler og lett feber, yay! Får bare ikke håpe det ødelegger med sjansene for el og en spire :bag:

Håper dere blir fort friske, og at EL kommer snart❤️ Og at sykdom ikke ødelegger noe❤️
 
Back
Topp