Håpet om en terminspire ❤

Jeg hadde en syklus i fjor, hvor det gikk opp og ned i over en uke, kjempe frustrerende :banghead: vi hadde da startet aksjeleggingen annenhver dag, og stakkar mannen til slutt, jeg bare; vi må i morgen også... testene er fortsatt halvveis positive :laughing001 Men han presterte, og nå har jeg en liten en på 4 mnd i fanget :Heartred

Ja, det er så frustrerende og altoppslukende! Skulle så ønsker jeg klarte å la være, men nei :wacky: fikk du positiv el test til skutt eller bare klaffet det innimellom alle de som gikk opp og ned ?
Men fantastisk at det klaffet ❤️❤️ mistet litt motivasjonen og lysta med all usikkerheten :banghead:
 
Ja, det er så frustrerende og altoppslukende! Skulle så ønsker jeg klarte å la være, men nei :wacky: fikk du positiv el test til skutt eller bare klaffet det innimellom alle de som gikk opp og ned ?
Men fantastisk at det klaffet ❤️❤️ mistet litt motivasjonen og lysta med all usikkerheten :banghead:
Det bare klaffet mellom de som gikk opp og ned :bored: jeg hadde jo ikke troa i etterkant, for jeg skjønte absolutt ingenting av den syklusen. Men sannelig så ble det noe av det:love7Forstår godt du mister motivasjon og at det er frustrerende, men det kan klaffe likevel, og det håper jeg det gjør for dere :Heartred
 
Det bare klaffet mellom de som gikk opp og ned :bored: jeg hadde jo ikke troa i etterkant, for jeg skjønte absolutt ingenting av den syklusen. Men sannelig så ble det noe av det:love7Forstår godt du mister motivasjon og at det er frustrerende, men det kan klaffe likevel, og det håper jeg det gjør for dere :Heartred

Så godt å høre om flere som har hatt sånt tull som dette her :hilarious: og ikke minst at det ble kaffe likevel!! Helt fantastisk!
Får bare vente i spenning å se hva som skjer :wacky: takk for oppmuntring og svar!
 
Opp og ned :wacky:
20230316_201639.jpg
 
Føler med deg!! Håper du får noe konkret snart, så du er i syklus igjen :Heartred

Nå kan det kanskje se ut som tr kommer, av alle ting! Men det er kanskje like greit oppi alt det styret med å forstå noe så en kan få kommet i gang med prøving på ordentlig, forhåpentligvis uten noe forvirring :happy:
 
CD1?
Akkurat kommet hjem fra noen timer i spa med to venninner og fikk plutselig brunt utflod, så kan det jo da se ut som tr er i anmarsj! Det blir iallefall befrielse for da er det ingen grunn til å teste på over 1 uke og ingen tyding av hvor i syklusen kroppen er:hilarious:
Men veldig overraskende at tr og kroppen er raskere tilbake enn tidligere MA'er. Men jeg klager ikke på det! Håper bare det betyr el om ca. 2 uker :)
 
Last edited:
CD1?
Akkurat kommet hjem fra noen timer i spa med to venninner og fikk plutselig brunt utflod, så kan det jo da se ut som tr er i anmarsj! Det blir avfall en befrielse for da er det ingen grunn til å teste på over 1 uke og ingen tyding av hvor i syklusen kroppen er:hilarious:
Men veldig overraskende at tr og kroppen er raskere tilbake enn tidligere MA'er. Men jeg klager ikke på det! Håper bare det betyr el om ca. 2 uker :)

Håper nå at syklusen er back on track❤️
 
Og nei, ingen cd1 idag! Kjenner det hadde egentlig vært litt behagelig, kanskje fått litt mer kontroll for det har jeg ikke nå. Men det har ikke vært noe mer spotting eller utflod siden kl.14 tiden idag, og nå er det relativt tørt vil jeg påstå :hilarious: så ja, får bare vente å se da hva morgendagen bringer :dead:
 
Last edited:
Nå kan det kanskje se ut som tr kommer, av alle ting! Men det er kanskje like greit oppi alt det styret med å forstå noe så en kan få kommet i gang med prøving på ordentlig, forhåpentligvis uten noe forvirring :happy:
Lest siste oppdateringen din om at det sannsynlig ikke er det likevel o_O Virkelig til å bli sprø av altså! Ekstremt hvor utålmodig man blir også:Heartred
 
Lest siste oppdateringen din om at det sannsynlig ikke er det likevel o_O Virkelig til å bli sprø av altså! Ekstremt hvor utålmodig man blir også:Heartred

Ja, skjønner kroppen ikke helt hva som er hva, men det fryktelig irriterende når en bare vil prøve igjen :wacky:
Sånn holdt jeg på etter alle sa også. Tror det bare må få gått seg til litt. :Heartred
Ca 8 uker tror jeg det tok alle gangene.
Ja, lest om flere som har hatt oppmot 8 uker, så får jo bare fortsette å følge med og teste da :bag:
 
Kjedelig altså!
Den første mensen jeg hadde var også anderledes husker jeg.
Var liksom mer og lenger tror jeg.

Ja, husker ikke helt åsn det har vært etter MA'ene, men tror det varierte litt... håpe på et klarere svar snart hvert fall. Enten el eller tr :hilarious:
 
CD1
Våknet til friskt blod idag, så var nok bare litt startvansker i går, men glad for det egentlig! Nå kan vi starte å prøve ordentlig, har vært litt vanskelig når en ikke har peiling på hvor en er :)
 
Godt å ha fått svar. Stor psykisk belastning å gå i uvisshet, det å ikke vite hvor man er i syklus, hvor lang syklusen blir, når er det reel sjanse for ny graviditet osv.. Forhåpentligvis blir kroppen seg selv igjen etter blødningsrunden :Heartred
 
Godt å ha fått svar. Stor psykisk belastning å gå i uvisshet, det å ikke vite hvor man er i syklus, hvor lang syklusen blir, når er det reel sjanse for ny graviditet osv.. Forhåpentligvis blir kroppen seg selv igjen etter blødningsrunden :Heartred

Ja, mye bedre å ha litt kontroll enn ingen! Det blir en bare smårar av:wacky: så nå kan en slappe av litt hvert fall!
Håper alt er fint med deg❤️
 
CD5
Og der ser det ut som tr har pakket og reist avgårde, hurra! Da var det som en helt vanlig mens etter svangerskapsavbruddet, kanskje littegrann mildere i mengde, så det er jo fint.
Så nå er det bare å slappe av i noen dager til føre testing av el kan starte :) håper så ikke prøving drar seg ut, har en litt naiv og forhåpningsfull følelse av at det skal gå fort så redd jeg blir greit skuffa om 1 mnd tid når jeg sikkert sitter med tr igjen:wacky: Men må jo bare håpe på det beste!
 
Last edited:
Back
Topp