Håpet om en terminspire ❤

Gratulerer så mye med dagen, Luna!❤️
Håper du får en fin bursdag og blir gjort stas på❤️
Håper syklusen snart kommer ordentlig i gjenge igjen.
Her er vi klare for (tror vi) å prøve på nummer 3 sånn i mai-ish. Kanskje vi plutselig havner i samme termingruppe;)

Tusen takk ❤️
Håper jeg og! Kjenner det jobber litt idag, så får de hva det betyr :wacky: ja, kanskje det! Selvom jeg håper jo vi slipper å vente mange pp'er før det klaffer :hilarious:
 
Har kjent en del små jobbing i livmor/eggstokkområdet utover ettermiddagen og kvelden, og nå ble el testen fra BP en del sterkere på lys kveldsurin! Spennende å se om det er kroppen som jobber mot el. Krysser fingrene! :)
20230313_221719.jpg
 
Last edited:
Har kjent en del små jobbing i livmor/eggstokkområdet utover ettermiddagen og kvelden, og nå ble el testen fra BP en del sterkere på lys kveldsurin! Spennende å se om det er kroppen som jobber mot el. Krysser fingrene! :)
Vis vedlegget 400908

Håper eggløsningen snart dukker opp! :Heartpink

Tok fire uker før jeg fikk første eggløsning etter MA i uke 11 så håper din og er rett rundt hjørnet!!
 
Håper eggløsningen snart dukker opp! :Heartpink

Tok fire uker før jeg fikk første eggløsning etter MA i uke 11 så håper din og er rett rundt hjørnet!!

Tok ny test idag, og el testen er samme som i går kveld, og g testene er det fortsatt tydelig strek på :wacky: blir litt små rar og lei av all testing, men klarer fader ikke la være heller :hilarious:
20230314_083750.jpg
 
4 uker siden svangerskapsavbruddet
Fortsatt strek på g testen. Den er svak, men den er jo der! Tok idag også make sure og babyplan, og det er mye mer fargestoff i make sure? Ek testen er hvert fall mye tydeligere enn babyplan, men det er kanskje bare sånn? Mest erfaring med make sure og tror jeg liker de best egentlig...
G testen på make sure forsvinner litt på første bildet, men var egentlig ganske tydelig, synes jo godt på BP, har legetime på onsdag så tror jeg vil be om å få tatt en blodprøve føler meg fortsatt tidvis ganske sliten, spesielt etter jobb eller fysisk aktivitet/trening, skader jo ikke å se hvordan det ligger an og se hva hcg er på.
Vis vedlegget 400870Vis vedlegget 400871Vis vedlegget 400872

Ellers har jeg det greit, bortsett fra det å være sliten da, det er jo slitsomt, men mentalt går det greit egentlig. Har bursdag idag og blir 29 år, alltid sagt at jeg vil være ferdig med barn føre 30, men det spørs om vi rekker nå. Vi får se, men vi får ikke gjort mer enn det vi gjør ❤️ Først må vi se hvordan denne syklusen blir :wacky:

Gratulerer med dagen!! ❤️

Og, jeg og ville egentlig være ferdig med barn før 30, men.. jeg fylte 30 i november, og venter nr4... Og jeg tror ikke jeg er ferdig på nr4 heller :bag: Får prøve bli ferdig til 35, da :hilarious:
 
Gratulerer med dagen!! ❤️

Og, jeg og ville egentlig være ferdig med barn før 30, men.. jeg fylte 30 i november, og venter nr4... Og jeg tror ikke jeg er ferdig på nr4 heller :bag: Får prøve bli ferdig til 35, da :hilarious:
Tusen takk du ❤️

Hadde jeg vært 30 og gravid med nr.4 hadde jeg vært fornøyd og innafor, for det er flere barn enn jeg hadde planlagt uansett :hilarious: her stopper det på 2 :wacky: hadde du ønsket 5 barn før 30?
 
Tusen takk du ❤️

Hadde jeg vært 30 og gravid med nr.4 hadde jeg vært fornøyd og innafor, for det er flere barn enn jeg hadde planlagt uansett :hilarious: her stopper det på 2 :wacky: hadde du ønsket 5 barn før 30?

Ja; eller, den tanken var jo for mange år siden. Jeg var 17 da jeg fikk første, og prøvde på nr2 da jeg var 22. (Ble gravid som 24, dog). Og eksen hadde jeg neppe greid å overtale til flere enn til en evt nr3; men ny partner osv.. IVF sent 2020 (Innsett jan.21), så det ble da som det ble. Ikke så lett å planlegge når man ikke blir gravid med en gang heller. ><
Men hadde altså tenkt på, fra jeg var sikkert 16+, at 30 skulle jeg være ferdig, og en følelse på 5 barn har alltid virket greit.. Men spørs jo om neste blir gutt, da. Hvis ikke, kan det hende vi sjanser på enda en. O.o Har jo dessuten to egg på lager...

Jaja. Det blir da som det blir. Jeg regner med jeg kjenner det når jeg er ferdig
Håper jeg. :P
 
Ja; eller, den tanken var jo for mange år siden. Jeg var 17 da jeg fikk første, og prøvde på nr2 da jeg var 22. (Ble gravid som 24, dog). Og eksen hadde jeg neppe greid å overtale til flere enn til en evt nr3; men ny partner osv.. IVF sent 2020 (Innsett jan.21), så det ble da som det ble. Ikke så lett å planlegge når man ikke blir gravid med en gang heller. ><
Men hadde altså tenkt på, fra jeg var sikkert 16+, at 30 skulle jeg være ferdig, og en følelse på 5 barn har alltid virket greit.. Men spørs jo om neste blir gutt, da. Hvis ikke, kan det hende vi sjanser på enda en. o_O Har jo dessuten to egg på lager...

Jaja. Det blir da som det blir. Jeg regner med jeg kjenner det når jeg er ferdig
Håper jeg. :p

Starta tidlig da, herlig ❤️ også så gøy å ønske seg så mange barn! Håper det blir til med 5 barn og en jente i gjengen :D
 
El testen er sterk, murrer jo litt I løpet av hele dagen de siste dagene nå, så får hååååpe det er noen egg som gror seg store! Ingen el slim enda og egentlig relativt "tørt" til å evt nærme seg el, men vi får se! Jeg håper på el snart hvert fall :D
20230315_090708.jpg
 
Starta tidlig da, herlig ❤️ også så gøy å ønske seg så mange barn! Håper det blir til med 5 barn og en jente i gjengen :D

Haha, jeg venter jo jente 4 nå da, så er jo gutten vi prøver på :angelic:

El testen er sterk, murrer jo litt I løpet av hele dagen de siste dagene nå, så får hååååpe det er noen egg som gror seg store! Ingen el slim enda og egentlig relativt "tørt" til å evt nærme seg el, men vi får se! Jeg håper på el snart hvert fall :DVis vedlegget 401017

Ser absolutt lovende ut ❤️
 
Haha, jeg venter jo jente 4 nå da, så er jo gutten vi prøver på :angelic:



Ser absolutt lovende ut ❤️

Ja stemmer! Var gutten du ville ha :hilarious: da håper vi på gutten som kan styre jentegjengen:D

Ja, får håpe den fortsetter å øke nå!
 
Lov å bli sprø av det! Blir det selv!! Men den var da så sterk i går?? Prøv i kveld! Mine pleier å være positive først på ettermiddag/kveld :hilarious:

Ja, de går opp og ned igjennom dagen så håpløst å finne ut av... :wacky: men ingen tvil om at det blir ny test etter jobb nei :hilarious:
 
Kan jo nesten se ut som kroppen har forsøkt å slippe et egg uten å få det til? De er hvert fall ikke helt positive og el testene blir bare svakere og svakere for hver test :wacky:
20230316_154958.jpg
 
Jeg hadde en syklus i fjor, hvor det gikk opp og ned i over en uke, kjempe frustrerende :banghead: vi hadde da startet aksjeleggingen annenhver dag, og stakkar mannen til slutt, jeg bare; vi må i morgen også... testene er fortsatt halvveis positive :laughing001 Men han presterte, og nå har jeg en liten en på 4 mnd i fanget :Heartred
 
Back
Topp