Håpet om en terminspire ❤

Det kan jeg forstå. Eggløsning er ikke alltid til å bli klok på :)

Helt sant. Hadde motivasjonen til å prøve selv, men gyn knuste den med å si det nok var veldig liten sjanse for å klare det på egenhånd. Vurderer å prøve teste bare for å bli kjent med syklus. Den gikk plutselig fra 35 dagers syklus til 40-60 dager sist sommer. Syklusen før graviditeten nå var på 73 dager.

Kroppen er noen ganger vanskelig å skjønne :banghead: høres veldig tøft ut å få sånn beskjed, også som unge hvor "alle" forventer en er gravide bare ved å ha sex 1 gang. Skjønner veldig godt du mistet motivasjonen med spnn beskjed, men det har jo skjedd flere ganger at par har klart det på egenhånd likevel ❤️ så lange sykluser høres slitsomt ut og spesielt med å prøve å finne el...
Håper ikke det er lenge til neste spire sitter. Helst nå denne pp❤️
 
Kroppen er noen ganger vanskelig å skjønne :banghead: høres veldig tøft ut å få sånn beskjed, også som unge hvor "alle" forventer en er gravide bare ved å ha sex 1 gang. Skjønner veldig godt du mistet motivasjonen med spnn beskjed, men det har jo skjedd flere ganger at par har klart det på egenhånd likevel ❤️ så lange sykluser høres slitsomt ut og spesielt med å prøve å finne el...
Håper ikke det er lenge til neste spire sitter. Helst nå denne pp❤️
Få beskjed om mannlig faktor i en alder av 26 resulterte i ett utrolig tøft år. Men lettet litt når vi fikk gutten vår Håpet om å klare selv lever enda, så vitaminer er kjøpt inn og legger fram til han daglig :joyful:
Får håpe MA'en har nullstilt noe i systemet og holder seg til 35 dager igjen.

Imens følger jeg spent med på dere andre her inne og sender masse EL og gravidstøv ❤
 
Få beskjed om mannlig faktor i en alder av 26 resulterte i ett utrolig tøft år. Men lettet litt når vi fikk gutten vår Håpet om å klare selv lever enda, så vitaminer er kjøpt inn og legger fram til han daglig :joyful:
Får håpe MA'en har nullstilt noe i systemet og holder seg til 35 dager igjen.

Imens følger jeg spent med på dere andre her inne og sender masse EL og gravidstøv ❤

Ja det må ha vært fryktelig tøft! Heldigvis kan en se tilbake på det og se hvor mye sterkere det har gjort dere og ikke minst som par ❤️ merket hvert fall det selv når vi fikk frøkna vår, lettet utrolig mye! ❤️
Håper også MA'en kommer med noe positivt og nullstiller!

Ja, det er godt å følge litt med på andre i ventetiden, på godt og vondt :love7
 
CD16
Når du tror testen ikke kan bli sterkere:wacky: men nå kan den vel ikke bli sterkere??:hilarious:
20230402_102639.jpg
 
Last edited:
Så godt å få positiv el-test :love017
 
Og med det tror jeg at jeg sier at el testing for denne pp'en er over og 10 dager med venting før ny testrunde kan starte! Peaken var tidligere idag og vært en del el smerter og veldig ømt, så el er idag! Betyr 1 dpo i morgen da, det blir spennende! Håper tiden går fort, er jo påske og 2 åringen hjemme så det er jo lovende :hilarious: føler meg så naiv som går å tror det skal gå på første pp, men litt godt å være litt naiv også:shy:

20230402_220135.jpg
Screenshot_20230402_221314_Premom.jpg
 
8 dpo
Og jada, der er testetøsa igang! Er det mulig lism, er jo så tidlig st det er jo ingen vits, men joda teste skal en likevel :wacky:
Prøvd å bli litt kjent med tappen siste syklus, sikkert dumt tidspunkt å prøve p bli kjent med den på rett etter abort, menmen! Den er hvert fall veldig høyt oppe og lukket, så blir spennende å se hva det bety og om det fortsetter å være det!
Her er dagens (skygger);
20230410_102208.jpg
 
8 dpo
Og jada, der er testetøsa igang! Er det mulig lism, er jo så tidlig st det er jo ingen vits, men joda teste skal en likevel :wacky:
Prøvd å bli litt kjent med tappen siste syklus, sikkert dumt tidspunkt å prøve p bli kjent med den på rett etter abort, menmen! Den er hvert fall veldig høyt oppe og lukket, så blir spennende å se hva det bety og om det fortsetter å være det!
Her er dagens (skygger);
Vis vedlegget 402989

Jeg tror ikke det er skygger :love017 Her er noen av mine fra 8dpo denne gang❤️
Screenshot_20230410_114059_Gallery.jpg
Screenshot_20230410_114044_Gallery.jpg
 
Men du har jo skikkelig tydelig strek i forhold til meg :shy: men håper :D
Synes du har ganske tydelig strek jeg altså❤️ Om det er babystrek, så blir den tydeligere med blitz :happy119 Altså når testen er våt, ikke tørket:hilarious:
 
8 dpo
Og jada, der er testetøsa igang! Er det mulig lism, er jo så tidlig st det er jo ingen vits, men joda teste skal en likevel :wacky:
Prøvd å bli litt kjent med tappen siste syklus, sikkert dumt tidspunkt å prøve p bli kjent med den på rett etter abort, menmen! Den er hvert fall veldig høyt oppe og lukket, så blir spennende å se hva det bety og om det fortsetter å være det!
Her er dagens (skygger);
Vis vedlegget 402989
Jeg har overhode ikke streksyn, men her så jeg streker på begge testene med en gang?? Håper av hele mitt hjerte for deg!! ❤️
 
8 dpo
Og jada, der er testetøsa igang! Er det mulig lism, er jo så tidlig st det er jo ingen vits, men joda teste skal en likevel :wacky:
Prøvd å bli litt kjent med tappen siste syklus, sikkert dumt tidspunkt å prøve p bli kjent med den på rett etter abort, menmen! Den er hvert fall veldig høyt oppe og lukket, så blir spennende å se hva det bety og om det fortsetter å være det!
Her er dagens (skygger);
Vis vedlegget 402989
Jeg ser noe, krysser fingrene for deg!:love7
 
Jeg har overhode ikke streksyn, men her så jeg streker på begge testene med en gang?? Håper av hele mitt hjerte for deg!! ❤️

Det er strek på begge, selv etter de er tørka, veeeeeeldig svakt, men om det er skygger eller babystrek gjenstår å se :shy: krysser fingrene, men stålsetter meg på skygger:hilarious:
 
Eg måtte inn å sjå om du tempe, men det gjer du vell ikkje? Eg tenke at det e litt rart å få så sterk strek 7dpo, men så ser eg at ifht EL testene så er det mulig du var 8dpo og om du ikkje tester :happy: har veldig truo her altså :woot:
 
Eg måtte inn å sjå om du tempe, men det gjer du vell ikkje? Eg tenke at det e litt rart å få så sterk strek 7dpo, men så ser eg at ifht EL testene så er det mulig du var 8dpo og om du ikkje tester :happy: har veldig truo her altså :woot:

Nei, jeg temper ikke :shy: gøy du har trua! :D men synes også at strek 7dpo bare er "tull" for det er jo altfor tidlig :wacky:
 
Back
Topp