Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Håper virkelig denne runden med pergo gir deg en julispire! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Ja, det gjør viDen tanta kommer alltid på de dårligste tidspunktan
Men masse lykketil i neste pp å så satser vi på juli baby nå
Tusen takk. Veldig koselig du heierHåper virkelig denne runden med pergo gir deg en julispire! <3
Det er desverre det. Tusen takk for detEr det sant?? Fantastisk teit med sånne tester, det var jo ikke noe problem med å se den ekstra streken!! Sånt burde ikke vært lov!!
"God bedring", håper TR i hvertfall er snill med deg!
Tusen takk for det. Håper virkelig jeg også. Takk som heier. Håper alt er bra med degÅ nei, hadde skikkelig trua nå på at det var din tur! Men da er det bare å hive seg rundt og heie frem en julispire Håper du slipper så sterke smerter denne gangen som du hadde sist.
Tusen takk søte deg. Nå ble jeg helt rørt her. Er så koselig at vi oppmunter hverandre. Det klaffer for oss snart
Helt enigJa! Det skal det veldig godt å kunne støtte hverandre i sånne situasjoner som dette
Takk for det. Det er lov til å håpe hvert fall.Ånei, dritt-TR Håper hun er litt snillere mot deg denne gangen i det minste, og så er det all in for juli! Juli er en fin måned
Så koselig med babybesøk! Og bra at du har noe å glede deg til, Polen blir bra! Jeg skal også dit i november med ei venninneCD 2.
Sovet litt lengere i dag pga jeg skal på i natt, jobber nattevaktshelg.
Smertene er under kontroll, men må ta naproxen, da bare paracet ikke hjelper. Paralgin forte kan jeg ikke ta pga kjøring og jobb..
Jeg kan ikke sove lenger pga jeg skal på baby besøk. En tidligere klassevennine og det blir kost. Babyen er vel ca 4 mnd.
Blødningene er ekstreme nå, og det liker jeg ikke... Men det toer seg vel etterhvert.. Ironien blir det oppstart av dobbel dose pergo, så det blir spennende.
Vi hadde det så kost i går mannen og jeg, det trengte vi. Og maten ble perfekt. Om 3 uker reiser vi til Polen
Takk for detSå koselig med babybesøk! Og bra at du har noe å glede deg til, Polen blir bra! Jeg skal også dit i november med ei venninne
Håper TR roer seg ned, og at smertene gir seg
CD 3, dag 1 med pergo.
Da har jeg startet med dobbel dose pergo, så nå er syklusen i gang. Venter litt til med grapefrukt juice.
Blødningene er heavy, men heldigvis ikke så smertefull som sist pp, men vondt ja.. Er desverre vant til smerter..
Nå har jeg sovet godt etter nattevakt, så nå skal jeg stå opp og kose med gutta før nok en nattevakt.
Her blir det taco og kos
Ja, det skal du være glad for. Sov litt til du. God vaktEr så glad for jeg er minimalt med menssmerter... Huff, får håpe de går over snart! Trur jeg må prøve å sove litt til før natt jeg
Tusen takk for tipsetNå skal jo ikke du ha mensen på leeenge igjen Men jeg ville bare tipse deg om disse http://m.clasohlson.com/no/Hot-Spot-varmepose/34-1976-6
Jeg har også ufyselige menssmerter og vil og kan ikke alltid dope meg så mye. Synes varme hjelper men det er ikke alltid like lett å sitte med varmepute. Disse varmepakkene er små og diskret og kan puttes innafor buksekanten enten frampå magen eller bak på ryggen. Pass på å ha en body/trusa i mellom hvis du synes den blir for varm. Engangsposer som varer i ca 6 timer.