Håper på nr 2.

Nei, de tok ikke det på legevakten.. Får vel høre med fastlegen..

Tja. Det er jo ikke så viktig egentlig altså, jeg har ikke tatt det, jeg tenkte mer når du først var der.

Håper natten blir bedre og at du er i bedre form i morgen! :)

Huff så kjedelig at du har så mye smerter. Hadde håpet det var en spire på gang. Håper du får sove i natt. Får synge en liten nattavise til deg i natt :) her skal det jobbes hele natta :)

Huff så kjedelig at du har så mye smerter. Hadde håpet det var en spire på gang. Håper du får sove i natt. Får synge en liten nattavise til deg i natt :) her skal det jobbes hele natta :)
Takk for det:). Søt er du❤️. Smertene er borte nå.. Så det er rart.. Testet med svak svak strek i dag, men skjønner ikke noe:)

12 Dpo.

Sov godt i natt, hadde litt smerter på morgen, men gikk greit..

Smertene forsvant utover dagen og tok test der det kom en svak svak strek, men tør ikke tro noe..

Legger ved bilde:
ImageUploadedByBV Forum1412192335.725874.jpgImageUploadedByBV Forum1412192352.390676.jpg

Kvalm, svimmel, vondt i hodet og hard i magen.. Kanskje ikm i morgen eller fredag.. Spennende :)

Åå, de derre testene dine altså. Luretester! Gi oss en sterk strek nå da! Ser absolutt noe på dagens :D

Ja, ser du å?:o Kjenner jeg blir irritert på testene...

Håper streken kommer seg.. Takk som heier på meg❤️
Ja, skimter noe uten tvil! Kjenner til følelsen, men håper du får sterk strek om litt altså! :D

Back
Topp