Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Ser streken din, og håper den blir sterkere. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er sant som lykkeliten sier dessverre. Men tempen er lik som i går, ingen blod, så tester snart.. .Lurestrek på så mange tester? Mystisk..
Takk søte. Det hadde vært magisk. FF mener jeg er 13 Dpo, men jeg regnet ut at ikm er i dag, men blir litt usikker på tempen og sånn. Tar test snart, bare ikke lyst til å stå opp endaSer streken din, og håper den blir sterkere. <3
Det er fint at dere også serJeg ser den jeg
Jeg har testet, svak strek i dag også.. Men tok like godt digital for å se da ikm i følge FF er i morgen og der sto det ikke gravid.. Så da er det bare å vente på tr..Har du testet ennå ?? så spent
Jeg har en del til, husker ikke hvor mange, men det kan jeg prøve på vettu. Tenker du rett før LH toppen da?Ser ut som samme "etter MA"-streken hos deg og. Utrolig kjedelig. Om du har mange strimler kan du ta 1-2 stykker før EL neste syklus for å se om du får skyggestrek da og. Jeg skriver eventuelt 2 stk fordi det kan være veldig ulik mengde fargestoff i testene så med hcg under 5 så vil du få litt ulik farge på streken for det blir så veldig nøyaktig.
Og de digitale burde du spare til du har en tydelig strek. De er jo så dyre. De slår ikke ut før hcg er over 25, og da har man ganske tydelig strek på strimmeltesten. Så de kan være negative i starten også når man er gravid på nytt.
Masse lykke til med ny pergorunde! ♡
Tusen takk søte deg. Nå ble jeg helt rørt her. Er så koselig at vi oppmunter hverandre. Det klaffer for oss snartÅh, lurestreker er ikke ålreit! Håper virkelig at hcg'en ligger i litt dvale og kommer sterkere tilbake, så vi får se en skikkelig strek!!! Ønsker deg virkelig et nurk nå.. God optimistisk klem til deg <3
Jeg har en del til, husker ikke hvor mange, men det kan jeg prøve på vettu. Tenker du rett før LH toppen da?
Jeg vet at det lønner seg å spare, men syns det er litt frustrerende med de strekene.. Sikkelig dårlig gjordt syns jeg!!! Men håper neste pp er bedre og uten lure streker!!
Tusen takk
Takk for tipset. Ja, det er alltid skuffende med ikke gravid..Tja. Enten rett før eller 1 dpo, men mest for at det er på et tidspunkt hvor du VET at du ikke er gravid. Sånn at det er helt sikkert at det bare er MA-skyggestrek dersom det fortsatt er skyggestrek. Det hjalp hvert fall for meg å se det.
Kjempefrustrerende er det. Jeg har gått på "digital-blemma" selv i ren desperasjon. Nå sparer jeg de, og har ikke lyst på "Ikke gravid" på nytt.
Uansett om du fortsatt har svake MA-reste-streker eller ikke neste pp, så håper jeg at du også får ny hcg. ♡
Helt enigÆsj, ja, jeg må jo innrømme at de ligner litt på de skyggestrekene jeg har pleid å få også Så utrolig dumt! Nå må vi da få litt ny HCG her alle mann?!
Æsj, ja, jeg må jo innrømme at de ligner litt på de skyggestrekene jeg har pleid å få også Så utrolig dumt! Nå må vi da få litt ny HCG her alle mann?!
Den tanta kommer alltid på de dårligste tidspunktanCD 1.
Da kom tr i butikken som et brak.. Akkurat som en klokke, selvom ff sa 13 Dpo i dag.. Æsj æsj.. Smertene er forferdelige. Syns ille sund på meg selv nå..
Men noe som er godt er at vi har barnefri, skal spise deilig mat. Biff, fløtepoteter, soppsaus og asparges. Så da blir det øl til maten..
Mannen har tatt seg fri i morgn og keg går på nattevaktshelg i morgen, så da kan vi kose oss når lille gull er hos mormor.
Første kællen sa var fader nå ble det ikke noe på meg.. Jeg sa det er vel meg det ikke blir noe på, han kan jo alltid få litt nytelse, he he..
Så da blir det pergo fra lørdag og EL enten rett før turen til Polen eller i Polen. Og neste ikm 3-4 november.. Nå går vi inn for juli baby alle sammen som ikke går til nå i juni