Lillefrø15
Forumet er livet
Tusen takk for det.God vakt når den tid kommer! Håper på en fin og tydelig strek på onsdag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det.God vakt når den tid kommer! Håper på en fin og tydelig strek på onsdag!!
Ja, blir spennende.Skimter noe på bilde nr 2 altså. Gleder meg til oppdatering i morgen
Takk det håper jeg åSå spennende! Håper du får mer tydelig strek på onsdag! Håper sååå du har en spire i magen som blir i 9 mnd. ♥♥
Takk for detÅhhh så spennende! Håper streken skjerper seg og blir sterkere!
Nei, har ikke det vettu. Men tittet tilbake i dagboken her, men ingen er så sterke som nå.. Kan jo være vanskelig å se på bilde også.. Begår ta vare på disse..Tok du vare på testene fra forrige syklus da? For å sammenligne? Jeg hadde jo sånne streker i 6 måneder, så jeg tror ikke det har vært noen kjemiske, men bare hcg etter MA'en og litt ulik mengde fargestoff i de forskjellige testene (av og til litt mer tydelig enn andre ganger, men jevnt over fikk jeg streker både før og etter EL - begynte nemlig å ta tester før EL for å sjekke av og til).
Håper du tar feil og at tr ikke er på vei.
Sender deg en klem <3
Nei, har ikke det vettu. Men tittet tilbake i dagboken her, men ingen er så sterke som nå.. Kan jo være vanskelig å se på bilde også.. Begår ta vare på disse..
Det værste nå er smertene, ikke tør jeg ta smertestillende da jeg ikke vet helt hva som skjer.. Men ikke blør jeg enda.. Men mine smerter kommer gjerne 2 - 3 dager før tr.. Og de blir bare værre og værre...
Ringte legevakten for å spørre.. Febril også, så de ville jeg skulle komme ned.. Æsj...Huff. Så utrolig dumt med mye smerter. Litt paracet kan du vel uansett ta om det blir veldig vondt? Sender deg en klem. Utrolig kjedelig dette her.
lykke til hos legen <3Ringte legevakten for å spørre.. Febril også, så de ville jeg skulle komme ned.. Æsj...
Tusen takklykke til hos legen <3
Takk, lite hjelp men..Huff. Håper det gikk greit på legevakten og at du slipper å ha så mye vondt.
Nei, de tok ikke det på legevakten.. Får vel høre med fastlegen..Fikk du ta blodprøve for å få målt hcg? Kunne jo være greit å få sjekket om det er hcg under 5 som bare ligger jevnt der etter MA'en.
Håper smertestillende hjelper deg å dempe smertene.