Håper på nr 2.

Skimter noe på bilde nr 2 altså. Gleder meg til oppdatering i morgen :D

11 Dpo.

Høyere temp:). Testet i dag når jeg våknet ved 11.30 tiden, den ser svakere ut enn den på søndag, så vet ikke jeg.. Vi får se i morgen igjen:)

Jeg tror jeg har blitt lurt av testene:(. Nå har jeg så menssmerter, så det er helt forferdelig:(. Ikke tør jeg helt å ta smertestillende, men kjenner veldig behov nå..

Æsj.. Kan det ha vært kjemisk eller skyggestrek? Ser fortsatt streker på testene, CB sin er det blå strek og den ser rosa ut på billigtesten.. Men testen fra søndag og CB sin fra igår er mest synlig..

Kjenner jeg blir gal!!! Dritt dritt!! Er ikke mye optimist nå!!

Tok du vare på testene fra forrige syklus da? For å sammenligne? :( Jeg hadde jo sånne streker i 6 måneder, så jeg tror ikke det har vært noen kjemiske, men bare hcg etter MA'en og litt ulik mengde fargestoff i de forskjellige testene (av og til litt mer tydelig enn andre ganger, men jevnt over fikk jeg streker både før og etter EL - begynte nemlig å ta tester før EL for å sjekke av og til).

Håper du tar feil og at tr ikke er på vei.

Sender deg en klem <3

Tok du vare på testene fra forrige syklus da? For å sammenligne? :( Jeg hadde jo sånne streker i 6 måneder, så jeg tror ikke det har vært noen kjemiske, men bare hcg etter MA'en og litt ulik mengde fargestoff i de forskjellige testene (av og til litt mer tydelig enn andre ganger, men jevnt over fikk jeg streker både før og etter EL - begynte nemlig å ta tester før EL for å sjekke av og til).

Håper du tar feil og at tr ikke er på vei.

Sender deg en klem <3
Nei, har ikke det vettu:o. Men tittet tilbake i dagboken her, men ingen er så sterke som nå.. Kan jo være vanskelig å se på bilde også.. Begår ta vare på disse..

Det værste nå er smertene, ikke tør jeg ta smertestillende da jeg ikke vet helt hva som skjer.. Men ikke blør jeg enda.. Men mine smerter kommer gjerne 2 - 3 dager før tr.. Og de blir bare værre og værre...

Nei, har ikke det vettu:eek:. Men tittet tilbake i dagboken her, men ingen er så sterke som nå.. Kan jo være vanskelig å se på bilde også.. Begår ta vare på disse..

Det værste nå er smertene, ikke tør jeg ta smertestillende da jeg ikke vet helt hva som skjer.. Men ikke blør jeg enda.. Men mine smerter kommer gjerne 2 - 3 dager før tr.. Og de blir bare værre og værre...

Huff. Så utrolig dumt med mye smerter. :( Litt paracet kan du vel uansett ta om det blir veldig vondt? Sender deg en klem. Utrolig kjedelig dette her.

Huff. Så utrolig dumt med mye smerter. :( Litt paracet kan du vel uansett ta om det blir veldig vondt? Sender deg en klem. Utrolig kjedelig dette her.
Ringte legevakten for å spørre.. Febril også:o, så de ville jeg skulle komme ned.. Æsj...

Huff. Håper det gikk greit på legevakten og at du slipper å ha så mye vondt. :(

Oppdatering fra dagens legevakt..

Først bar det en sykepleier student som har vært student på min avd, så kom jeg til lege jeg jobber med!! Omg.. Litt vemlig, men de var profesjonelle:).

G testen var neg, noe han stusset på pga mine svake tester, men ikm er torsdag/fredag.. Ikke crp og høyt bt, det er jo pga smerter.. Han ville jeg skulle inn på sykehuset og bli sjekket opp..

Han ringte Gynokologen, men da hun hørte jeg hadde endometriose sa hun at det kunne hun ikke hjelpe meg med nå!! Så jeg fikk beskjed om å ringe direkte om smertene ble værre eller kontakte farlege i morgen som henviser meg til Gyn pol..

Så nå har jeg tatt 2 paralgin forte, sussete i hodet, men fortsatt litt vondt.. Dritt.. Fortsatt ikke noe tegn til tr, men..de ville jeg skulle ta ibux, men det gjør jeg ikke..

God natt❤️

Fikk du ta blodprøve for å få målt hcg? Kunne jo være greit å få sjekket om det er hcg under 5 som bare ligger jevnt der etter MA'en. :confused:

Håper smertestillende hjelper deg å dempe smertene.

Fikk du ta blodprøve for å få målt hcg? Kunne jo være greit å få sjekket om det er hcg under 5 som bare ligger jevnt der etter MA'en. :confused:

Håper smertestillende hjelper deg å dempe smertene.
Nei, de tok ikke det på legevakten.. Får vel høre med fastlegen..

Back
Topp