Håper på nr 2.

10 Dpo.

Ikke særlig sterkere test i dag, så vi får se. Tok bilde av CB+, men bilde blir så uklart på tlf..

Nå venter jeg med å teste til onsdag tenker jeg..:)

ImageUploadedByBV Forum1411970311.455904.jpg

Det er fordi kamerat fokuserer på alt som er i bakgrunn. Legg testen ned på benken og ta bilde av den der. Da blir det fokus på testen. Krysser fingrene for deg. :)

Det er fordi kamerat fokuserer på alt som er i bakgrunn. Legg testen ned på benken og ta bilde av den der. Da blir det fokus på testen. Krysser fingrene for deg. :)

Du kan også trykke på testen når du står i kameraet, da skal den sette fokus på den :)

Du kan også trykke på testen når du står i kameraet, da skal den sette fokus på den :)

Ja, jeg vet det, men det er enklere å bare legge den fra seg. Så slipper man å både holde testen, holde mobilen og trykke på mobilen. :p

Prøvde på nytt:). Syns ikke det er noe særlig synlig på bilde, da streken er ultrasvak.

Tempen gikk opp i dag, så det er pluss:). Vi får vente å se:). Ble litt gira i går, men senket forventningene mine i dag:).

Prøvde på nytt:). Syns ikke det er noe særlig synlig på bilde, da streken er ultrasvak.

Tempen gikk opp i dag, så det er pluss:). Vi får vente å se:). Ble litt gira i går, men senket forventningene mine i dag:).

Ja, ser at det er "noe" der, men vanskelig å se om det er en ordentlig strek og fargen på den. Det er fortsatt tidlig da. :)

Ja, ser at det er "noe" der, men vanskelig å se om det er en ordentlig strek og fargen på den. Det er fortsatt tidlig da. :)
Ja, veldig vanskelig:). Jeg skal til legen i dag og vurdere å spørre om blodprøve:). Vi får se hva han sier:). Vi får ikke gjordt noe annet enn å vente:)

Lege time over. Legen ville sende henvisning til ullevold pga endometriosen og se om den har blitt værre. Han ville da vente med å gi meg albyl e og sånn..

Ikke så han poenget med å ta en blodprøve nå. Om testen er mer pos på onsdag kan jeg ta blodprøve hos min Gynokolog, hun har lovet å følge meg opp ved neste graviditet.

Nå får jeg ordne litt i huset før mannen kommer hjem og vi skal ta opp båten vår, da er sommeren virkelig over:(. Også er det videre på nattevakt etterpå.. Håper jeg klarer å holde meg våken i natt:p

Back
Topp