Håper jeg kommer like bak satser på at spiren gror seg fast og ikke kommer ut før det er en velskapt sak inni derTakk for det. Håper jeg å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg kommer like bak satser på at spiren gror seg fast og ikke kommer ut før det er en velskapt sak inni derTakk for det. Håper jeg å
Ja, håper vi flytter nå. Veldig kost å komme sammen. Når blir fin termin da?Håper jeg kommer like bak satser på at spiren gror seg fast og ikke kommer ut før det er en velskapt sak inni der
Jeg ser også noe
. Håper den blir sterkerehurra for strek!!
Det er fordi kamerat fokuserer på alt som er i bakgrunn. Legg testen ned på benken og ta bilde av den der. Da blir det fokus på testen. Krysser fingrene for deg.
Du kan også trykke på testen når du står i kameraet, da skal den sette fokus på den
Ja, jeg vet det, men det er enklere å bare legge den fra seg. Så slipper man å både holde testen, holde mobilen og trykke på mobilen.
Det var ikke et tips til deg, men til Lillefrø15.
Prøvde på nytt. Syns ikke det er noe særlig synlig på bilde, da streken er ultrasvak.Det er fordi kamerat fokuserer på alt som er i bakgrunn. Legg testen ned på benken og ta bilde av den der. Da blir det fokus på testen. Krysser fingrene for deg.
Prøvde på nytt. Syns ikke det er noe særlig synlig på bilde, da streken er ultrasvak.
Tempen gikk opp i dag, så det er pluss. Vi får vente å se. Ble litt gira i går, men senket forventningene mine i dag.
Ja, veldig vanskelig. Jeg skal til legen i dag og vurdere å spørre om blodprøve. Vi får se hva han sier. Vi får ikke gjordt noe annet enn å venteJa, ser at det er "noe" der, men vanskelig å se om det er en ordentlig strek og fargen på den. Det er fortsatt tidlig da.