Håper på nr 2.

6 Dpo:).

Tempen min er fantastisk, håper det er pga en liten spire:). Formen er opp og ned, kvalm, svimmel og trøtt.. Kan jo bety andre ting også..

Ikke hørt noe enda ang siste intervju, håper kanskje på gode nyheter i morgen:D. Sovet godt etter nattevakt, så det er bra:).

Siste nattevakt i natt før helg, det blir deilig:). Ikke har vi noen planer i helgen heller:D. Kommer til å drøye testing til ut i neste uke tror jeg, håper jeg kan holde meg:)

6 Dpo:).

Tempen min er fantastisk, håper det er pga en liten spire:). Formen er opp og ned, kvalm, svimmel og trøtt.. Kan jo bety andre ting også..

Ikke hørt noe enda ang siste intervju, håper kanskje på gode nyheter i morgen:D. Sovet godt etter nattevakt, så det er bra:).

Siste nattevakt i natt før helg, det blir deilig:). Ikke har vi noen planer i helgen heller:D. Kommer til å drøye testing til ut i neste uke tror jeg, håper jeg kan holde meg:)
Supert med flott temp, spennende fremover, håper og heier :D

Håper du får gode nyheter angående intervjuet. :) Og så begynner det å bli spennende når det er en uke siden EL. :D

7 Dpo.

Temp litt ned i dag, 0,1, men det kan vel være normalt? Har helt sykt mye utflod, mensmurringer/strekker i livmor ømrådet, humørsvingninger, kvalm og svimmel. Puppene føles større..

Håper at alt dette er pga en spire:)

Og de siste dagene har jeg hatt så mye sure oppstøt:o og magen er oppblåst.. :o

8dpo.

Temp litt ned, men fortsatt over coverline.. Sinnsyk trøtt og kvalm..

Vi får se om tempen går opp i morgen:)

Håper tempen din går opp igjen og holder seg der. :)

Måtte ta en test på morran, veldig dumt. Var så klart Blenda...

ImageUploadedByBV Forum1411807956.220630.jpg

Men det er jo fortsatt tidlig.. Følelsen av at tr er på vei har kommet nå, men jeg tar ingen sorger på forskudd:)

Back
Topp