Håper på nr 2.

Så deilig å få det bekreftet :D

Hvordan følte du det gikk?
Syns det fikk veldig bra:D. Men hun ønsket at min sjef på sykehuset nå skulle også stå som referanse, helt greit det bare at hun kommer til å si jeg har hatt en del fravær det året jeg har jobbet.. Var borte 5 uker året som var pga operasjon og de fant endometriose også ble det infeksjon:(. Og vært litt borte nå i år, ca 8 uker pga graviditet og at jeg mistet:(.

Fortalte at hun kom til å nevne det, men at jeg hadde vært uheldig med operasjon med mange komplikasjoner.. Håper det ikke blir negativt.. Håper virkelig på denne jobben:).

Skal på intervju i morgen også, og bestemt meg for å ikke si noe om dette da:). Så svaret kommer på onsdag:)

Syns det fikk veldig bra:D. Men hun ønsket at min sjef på sykehuset nå skulle også stå som referanse, helt greit det bare at hun kommer til å si jeg har hatt en del fravær det året jeg har jobbet.. Var borte 5 uker året som var pga operasjon og de fant endometriose også ble det infeksjon:(. Og vært litt borte nå i år, ca 8 uker pga graviditet og at jeg mistet:(.

Fortalte at hun kom til å nevne det, men at jeg hadde vært uheldig med operasjon med mange komplikasjoner.. Håper det ikke blir negativt.. Håper virkelig på denne jobben:).

Skal på intervju i morgen også, og bestemt meg for å ikke si noe om dette da:). Så svaret kommer på onsdag:)

Krysser fingrene for deg! Håper dette er en god periode, og at du får positiv test, ny jobb og ALT du ønsker deg!

Her har det skjedd litt av hvert!! Hurra for dpo!!! :D

Og så spennende med evnt. ny jobb - blir det kun dagjobbing?

Formen er ikke på topp:(. Uggen og slækk.. Det er nok pga nattevakt og kroppen omstiller seg.. Våknet litt tidlig da jeg visste de fra hjemmesykepleien skulle ringe ang jobb i dag. Hun ringte kl 18.30, og jeg fikk desverre ikke jobben..

Så da får jeg håpe jeg får den på sykehjem istede, da jeg ønsker ren natt og ikke 3 delt som sykehuset.. Så vi venter i spenning:).

Jobb har jeg jo uansett:)

Så spennende med jobbsøking! Håpet du får den på sykehjemmet så slipper du 3 delt turnus. Lykke til!
Er du 5 dpo i dag? Håper du har en liten spire i magen og at du snart får positiv test♥♥

Back
Topp