Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkhurra for dpo lykke til <3
Takk takkLykke til
Håper dagene raser avgårde fort for oss begge.så spennende. endelig på dpo. kunne ønske jeg også var det, men er nok bare på cd 3 her.... ikke bra å være lei av å vente allerede. her må jeg nok bestille flere g-tester da jeg er helt tom.
ja det håper jeg også, tr holder på å pakke kofferten her nå. så nettopp at noen har trykket på negativ rating på meg? skjønner ikke noen har trykket på gammel, men innlegget var jo nytt.... skjønner ingenting jeg... håper virkelig dette blir vår siste pp... for her er jeg skikkelig lei av denne prøvingen.Håper dagene raser avgårde fort for oss begge.
Oj, så rart. Det var ikke hyggelig..ja det håper jeg også, tr holder på å pakke kofferten her nå. så nettopp at noen har trykket på negativ rating på meg? skjønner ikke noen har trykket på gammel, men innlegget var jo nytt.... skjønner ingenting jeg... håper virkelig dette blir vår siste pp... for her er jeg skikkelig lei av denne prøvingen.
tror det er noen som er helt ny her. har sikkert bare kommet borti knappen. hvordan går det ellers? travelt for tiden?Oj, så rart. Det var ikke hyggelig..
Oki, håper det.tror det er noen som er helt ny her. har sikkert bare kommet borti knappen. hvordan går det ellers? travelt for tiden?
det er tungt. syns jeg ser gravide over alt for tiden, og nyfødte... *sukk* håper vi kommer etter neste mnd. hadde tenkt å begynne på skole, men den er for dyr så avsluttet det prosjektet. aner ikke hva jeg skal gjøre på fritiden min, jobber 50% men får litt ekstra innimellom. blir lange dager og føler meg trøtt hele tiden, lysten til å gjøre noe er 0... hadde gledet meg til å begynne på skole.Oki, håper det.
Ja, mye som skjer. Jobber så mye og nok å gjøre i huset. He he. Fått et par slag i tryne om dagen også.. Ei venninne fikk akkurat nr 2, i april og sa her om dagen at de ventet nr 3 i april.. Og i dag fikk jeg vite at svigerinnen min venter nr 2 i mai. Jeg syns jo det er kost for dem og unner alle det, men kjenner det stikker litt.
Hva med deg? Mye som skjer hos deg?
Skjønner hva du mener... Jeg mistrives veldig med å jobbe 100% 3 delt turnus, føler jeg aldri får tid med gutta eller huset.. Så har søkt på noen andre jobber, skal på intervju til uka.det er tungt. syns jeg ser gravide over alt for tiden, og nyfødte... *sukk* håper vi kommer etter neste mnd. hadde tenkt å begynne på skole, men den er for dyr så avsluttet det prosjektet. aner ikke hva jeg skal gjøre på fritiden min, jobber 50% men får litt ekstra innimellom. blir lange dager og føler meg trøtt hele tiden, lysten til å gjøre noe er 0... hadde gledet meg til å begynne på skole.
Masse lykke til i morgenCD 22, 2dpo?
Ff har ikke sart kryss enda, men jeg er Dpo. Tempen gikk litt ned i dag, men ser også det på andre grafer.
Spennende framover. I morgen etter jobb skal jeg på jobbintervju, blir sikkelig spennende.
Ha en fin søndag
TakkMasse lykke til i morgen
Takklykke til på jobbintervju
TakkSå masse lykke til imorgen!