Håper på nr 2.

Bestilt oss kjæreste tur til Polen i oktober❤️❤️❤️. Gleder meg:)
Så deilig! Viktig å kose seg litt innimellom all denne dumme prøvingen også :) Håper du får positiv EL-test i dag :D

Så deilig! Viktig å kose seg litt innimellom all denne dumme prøvingen også :) Håper du får positiv EL-test i dag :D
Det har jeg fått vettu:). Tok kl 09.00, klarte ikke holde meg lengere, så tar den som pos:). Blir en etterpå, men ikke klart å holde meg unna kaffe:p.

CD 17, EL pos:).

Da er EL testen så å si pos:). Måtte teste altfor tidlig, men den er like sterk som jeg ser:). Så det stemmer med at tempen er litt opp i dag:).

Aksjer ble lagt inn i går, så vi går for en runde i kveld etter kveldsvakt også:D

ImageUploadedByBV Forum1410856263.285154.jpg

Tar en test kl 11.00 også, men drukket for mye i dag egentlig:). He he:)

Den var sterk, men den ser ikke helt positiv ut? Var teststreken sterk før kontrollstreken? Med en gang du hadde dyppet liksom. :)

Kan selvfølgelig hende du får EL uten positiv test, men forrige syklus fikk du ordentlig positiv etter flere nesten positive. ;) Og kan hende den er tydeligere positiv IRL enn på bilde. :p

Happy humping og lykke til! :D

Så deilig å få så sterk test :D Jeg tar det aldri for gitt jeg. Synes det er like gøy hver gang. Haha. Kos dere.. ;) Rrrrr!

Den var sterk, men den ser ikke helt positiv ut? Var teststreken sterk før kontrollstreken? Med en gang du hadde dyppet liksom. :)

Kan selvfølgelig hende du får EL uten positiv test, men forrige syklus fikk du ordentlig positiv etter flere nesten positive. ;) Og kan hende den er tydeligere positiv IRL enn på bilde. :p

Happy humping og lykke til! :D
Det var den:). Men jeg tester i morgen for sikkerhetssyld:). Testet etter denne også, men de var svakere, jeg drakk litt for mye:p.

Denne ser positiv ut ja. :) Jeg var skeptisk til den i går, tror egentlig jeg vil kalle den i går negativ da ja. Heia gullegget! :D

CD 19.

Neg EL test i dag:). Så da var nok EL i går eller i dag:). Så kanskje 1 Dpo i morgen:). Legger bort EL tester nå og går inn i Dpo land snart:).

ImageUploadedByBV Forum1411063824.416789.jpg

Så det må vel bli litt sengekos i dag:).

Brystvortene er sykt vonde nå, så dette blir spennende:D

Jippi! Dpo-ny-type-test-nedtelling! :D

CD 20, 1dpo.

Tempen gikk ikke noe mer opp enn i går. Så tempen var 36,36 på onsdag, 36,40 igår og i dag. Ikke det store temp hoppet enda, men ingen pergo denne mnd heller, så blir første pp uten pergo med temping.

Så jeg håper at jeg har hatt EL, men spent på tempen i morgen:). Vi har lagt inn masse aksjer, så vi kunne ikke gjordt noe annet:).

Nå er det tidligvakt før helg❤️. Jeg og lille gutt skal til min søster og kose oss i dag, så vi sover over:). I morgen er det cup og søndag bursdag til en av tantebarna mine:). Tror dagene frem til ikm kommer til å gå fort:).

Back
Topp