Håper på nr 2.

CD 8.

Fantastisk dag:). Vært på flyshow og kost oss med familie:).

Når jeg kom hjem kom det mer blod:(. Og med litt klumper dom minner om når jeg mistet, skal til hun torsdag så får se hva hun tenker.. Pleier ikke blø så mye med tr.

Nå er det film kos med mannen❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 8.

Fantastisk dag:). Vært på flyshow og kost oss med familie:).

Når jeg kom hjem kom det mer blod:(. Og med litt klumper dom minner om når jeg mistet, skal til hun torsdag så får se hva hun tenker.. Pleier ikke blø så mye med tr.

Nå er det film kos med mannen❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

De skyggestrekene må ha vært noe! Men har du fremdeles vondt da?

Sender deg mange klemmer♥
Det høres ut som du var gravid på nytt, pga smertene, og den lange blødningen med klumpene. Pluss de sterke symotomene du hadde før du fikk tr.
Håper du får noen svar på torsdag. Og håper dette var siste blødning på ca 9-10 mnd :)

Sender deg mange klemmer♥
Det høres ut som du var gravid på nytt, pga smertene, og den lange blødningen med klumpene. Pluss de sterke symotomene du hadde før du fikk tr.
Håper du får noen svar på torsdag. Og håper dette var siste blødning på ca 9-10 mnd :)
Tusen takk for det:)❤️.

Ja, jeg tror jo det jeg å, men vi får se hva hun Gyn sier:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 10.

I dag har det ikke vært tegn til noe blod, så det er bra.. Jeg skal til min Gyn på torsdag og gleder meg litt til å prate med henne om dette som har skjedd nå, helt uvanlig for meg å blø sånn..

Ellers håpet jeg å begynne med EL testing, men testene har ikke kommet enda.. Bestilte på fredag og fikk beskjed om at de var sendt på lørdag, rart.. Men jeg temper og sjekker tappen, så har litt kontroll:).

Ellers går dagene i ett her om dagen og jeg blir sykt sliten kjenner jeg.

I går hadde jeg en treningsrunde før senvakt og var ganske sliten da.. He he.

I morgen har jeg fri, det blir deilig:). Rydde litt, vaske tøy og dra til en kollega på lunsj:D.

God natt❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dritt!!! Ringte legen for å høre om bakterieprøven hun tok vaginalt tirsdag sist uke før antibiotika beh.

Snakket med legesekretæren som så det var rikelig oppvekst av flere bakterier:(. Så nå venter jeg på at legen skal ringe slik at jeg vet hva som skjer nå..

Dritt assa, blir sikkelig lei meg av dette. Dette er nok pga MA jeg slet med å få ut og at jeg sikkert ikke fikk ut alt.. Om mine eggeledere er tette nå, så skal jeg sende klage til sykehuset!! Siden de nektet utskrapning!

Så jeg bare venter i spenning på telefon fra legen.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Huff, det hørtes helt forferdelig ut:eek: Skjønner godt at du blir lei deg. Jeg fikk heller ikke utskraping første gangen jeg var gravid, og blir kvalm bare av tanken nå på hvor mye jeg slet.

Hold oss oppdatert da:confused013

Huff, det hørtes helt forferdelig ut:eek: Skjønner godt at du blir lei deg. Jeg fikk heller ikke utskraping første gangen jeg var gravid, og blir kvalm bare av tanken nå på hvor mye jeg slet.

Hold oss oppdatert da:confused013
Ja, ille hele greine:o

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Legen ringte meg og sa at jeg hadde rikelig oppvekst av streptokkokk gruppe B og forstår sv å lese nettet at det er vanlig at gravide får..

Hun syns det var font jeg skulle til Gyn i morgen, da det må taes ny prøve etter endt antibiotika..

Bakterien smitter ikke mellom meg og mannen, så det er bra:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Håper bakteriene er helt borte nå etter antibiotika-kuren! :)

CD 12.

Fortsatt ikke gått EL tester, men det kom lapp i posten om at pakken ligger på postkontoret, så da må jeg hente den i morgen og begynne teste på lørdag:).

Timen hos gyn gikk bra:). Hun tok celleprøve, og sjekket oppe i der at alt er bra:). Hun ville jeg skulle ta 2 runder til med pergo og heller vente til over jul med å Evt henvise oss til ivf. Siden kroppen har vært igjennom alt dette.

Så da må jeg hente pergo, så jeg har om ikke det klaffer denne pp. Hun sa ingenting om at EL var på vei, så da tenker jeg at EL er neste uke en gang:). Vi har hvert fall begynt å legge inn aksjer:).

Nå er det straks jobb, så ha en flott dag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, snakk om å være uheldig!! Du er tøff altså! Da høres det ut som dere har en plan, og i mens så heia aksjene!!! :D

Back
Topp