Lillefrø15
Forumet er livet
Tusen takk for detÅhh!! Denne delen av syklusen syntes jeg er litt fin og. Forhåpninger som bygger seg opp!! Heier på deg!!
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detÅhh!! Denne delen av syklusen syntes jeg er litt fin og. Forhåpninger som bygger seg opp!! Heier på deg!!
CD 8.
Fantastisk dag. Vært på flyshow og kost oss med familie.
Når jeg kom hjem kom det mer blod. Og med litt klumper dom minner om når jeg mistet, skal til hun torsdag så får se hva hun tenker.. Pleier ikke blø så mye med tr.
Nå er det film kos med mannen
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Kommer litt stikninger innimellom, men ikke sykt vondt..De skyggestrekene må ha vært noe! Men har du fremdeles vondt da?
Tusen takk for det.Sender deg mange klemmer♥
Det høres ut som du var gravid på nytt, pga smertene, og den lange blødningen med klumpene. Pluss de sterke symotomene du hadde før du fikk tr.
Håper du får noen svar på torsdag. Og håper dette var siste blødning på ca 9-10 mnd
Kommer litt stikninger innimellom, men ikke sykt vondt..
Har endelig sluttet å blø nå ser det ut som
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Jo takk for det du. Håper jeg åJej!!! Håper det holder seg sånn og blir borte i minst 1 år!!
Ja, ille hele greineHuff, det hørtes helt forferdelig ut Skjønner godt at du blir lei deg. Jeg fikk heller ikke utskraping første gangen jeg var gravid, og blir kvalm bare av tanken nå på hvor mye jeg slet.
Hold oss oppdatert da
Takk for det. Håper jeg å, dritt lei leger og sykehus nå..Håper bakteriene er helt borte nå etter antibiotika-kuren!
dritt lei leger og sykehus nå..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja!! Takk for klemmenJa nå får det være nok!
Klem
Takk for det. Må holde hodet over vann.Uff, snakk om å være uheldig!! Du er tøff altså! Da høres det ut som dere har en plan, og i mens så heia aksjene!!!