Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det. Håper jeg åHuff, så fæle greier Utrolig unødvendig med så store smerter. Håper de gir seg til i morgen!
Måtte dra til legen, da Gyn ikke kunnecta infeksjonesprøver.. Så hun trodde jeg hadde infeksjon i livmoren etter jeg mistet.. Så har blitt satt på hestekur med antibiotika...
Siden crp var forhøyet, feber, smerter og mer blødninger. Hun kunne ikke utelukke om jeg har vært gravid igjen, men da mister jeg jo nå uansett.. G testen var uansett negativ og hun syns ikke det var nødvendig med blodprøve..
Så da er jeg sykemeldt ut uka. Og om jeg ikke er bedre på fredag måtte jeg komme tilbake igjen.. Ikke bare bare det greine her.. Nå blir det sofaen etter inntak av smertestillende..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takkUff, kjære deg Dette høres ikke noe gøy ut! Nå må du være litt ekstra snill med deg selv...håper du finner tilbake til formen med hjelp av AB! God bedring!!
Huff. Jeg føler med deg!! Nå må det være slutt på uflaksen. God bedringMåtte dra til legen, da Gyn ikke kunnecta infeksjonesprøver.. Så hun trodde jeg hadde infeksjon i livmoren etter jeg mistet.. Så har blitt satt på hestekur med antibiotika...
Siden crp var forhøyet, feber, smerter og mer blødninger. Hun kunne ikke utelukke om jeg har vært gravid igjen, men da mister jeg jo nå uansett.. G testen var uansett negativ og hun syns ikke det var nødvendig med blodprøve..
Så da er jeg sykemeldt ut uka. Og om jeg ikke er bedre på fredag måtte jeg komme tilbake igjen.. Ikke bare bare det greine her.. Nå blir det sofaen etter inntak av smertestillende..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takk. Ja, det må det!!Huff. Jeg føler med deg!! Nå må det være slutt på uflaksen. God bedring
Å huff, da.. Masse god bedring, det der høres ikke godt ut, håper antibiotikaenMåtte dra til legen, da Gyn ikke kunnecta infeksjonesprøver.. Så hun trodde jeg hadde infeksjon i livmoren etter jeg mistet.. Så har blitt satt på hestekur med antibiotika...
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takk for det. Håper det ordner seg nåSå trist å lese om smertene dine og infeksjon høres helt forferdelig ut.
Mange klemmer og ta vare på deg selv
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takkHuff, så utrolig leit at du har fått en infeksjon. God bedring!!! <3
Tusen takk, håper jeg åÅ huff, da.. Masse god bedring, det der høres ikke godt ut, håper antibiotikaen
tar knekken på infeksjonen så du slipper mer styr nå..
Klem klem <3
Tusen takkUff, det var da voldsomt Masse god bedring til deg!! <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tusen takk. Smertene er bedre i sag hvert fallHøres fryktelig vondt og ille ut! Håper antibiotikaen tar knekken på infeksjonen raskt! God bedring!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app