Håper på nr 2.

Huff, så fæle greier:( Utrolig unødvendig med så store smerter. Håper de gir seg til i morgen!

CD 3.

Våknet opp i dag og måtte dra meg ut av sengen.. Gud så trøtt jeg er:o.

Smertene tok seg greit opp på morgen her, har aldri hatt vondt så lenge som nå!!

I går på dagen sluttet jeg å blø, men så kom det på kvelden igjen.. Så i natt våknet jeg og måtte bytte bind. Jeg blør like mye som når jeg mistet i juni og syns hele greine her er litt skummelt.

Hadde sikkelig klumper som når jeg mistet og føler meg ikke i form i det hele tatt.. Hva er dette?

Prøvde å ringe Gyn da jeg vil høre om hun har noe forklaring, men de tok så klart ikke telefonen, så sendte meld og venter på at de skal ringe meg opp..

Så det er sofa slækk her hvert fall..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Måtte dra til legen, da Gyn ikke kunnecta infeksjonesprøver.. Så hun trodde jeg hadde infeksjon i livmoren etter jeg mistet.. Så har blitt satt på hestekur med antibiotika...

Siden crp var forhøyet, feber, smerter og mer blødninger. Hun kunne ikke utelukke om jeg har vært gravid igjen, men da mister jeg jo nå uansett.. G testen var uansett negativ og hun syns ikke det var nødvendig med blodprøve..

Så da er jeg sykemeldt ut uka:(. Og om jeg ikke er bedre på fredag måtte jeg komme tilbake igjen.. Ikke bare bare det greine her.. Nå blir det sofaen etter inntak av smertestillende..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Måtte dra til legen, da Gyn ikke kunnecta infeksjonesprøver.. Så hun trodde jeg hadde infeksjon i livmoren etter jeg mistet.. Så har blitt satt på hestekur med antibiotika...

Siden crp var forhøyet, feber, smerter og mer blødninger. Hun kunne ikke utelukke om jeg har vært gravid igjen, men da mister jeg jo nå uansett.. G testen var uansett negativ og hun syns ikke det var nødvendig med blodprøve..

Så da er jeg sykemeldt ut uka:(. Og om jeg ikke er bedre på fredag måtte jeg komme tilbake igjen.. Ikke bare bare det greine her.. Nå blir det sofaen etter inntak av smertestillende..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, kjære deg :( Dette høres ikke noe gøy ut! Nå må du være litt ekstra snill med deg selv...håper du finner tilbake til formen med hjelp av AB! God bedring!!:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
:( Huff. Jeg føler med deg!! Nå må det være slutt på uflaksen. God bedring❤️

Så trist å lese om smertene dine og infeksjon :( høres helt forferdelig ut.

Mange klemmer og ta vare på deg selv ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, så utrolig leit at du har fått en infeksjon. :( God bedring!!! <3

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Å huff, da.. Masse god bedring, det der høres ikke godt ut, håper antibiotikaen
tar knekken på infeksjonen så du slipper mer styr nå..
Klem klem <3

Så trist å lese om smertene dine og infeksjon :( høres helt forferdelig ut.

Mange klemmer og ta vare på deg selv ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk for det❤️. Håper det ordner seg nå:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Å huff, da.. Masse god bedring, det der høres ikke godt ut, håper antibiotikaen
tar knekken på infeksjonen så du slipper mer styr nå..
Klem klem <3
Tusen takk, håper jeg å❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, det var da voldsomt :( Masse god bedring til deg!! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres fryktelig vondt og ille ut! Håper antibiotikaen tar knekken på infeksjonen raskt! God bedring!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

CD 4.

Smertene kommer og går, men langt i fra då intense som i går.. Men ikke kommet noe blod etter i går kveld!! Pleier jo å ha mens lengere enn 3 dager.. Hmm. Men jeg husker sist syklus at jeg blødde mindre dager enn vanlig..

Vært i butikken og kjøpt inn grapefruktjuice og tatt et glass:). Nå må jeg bare få bestilt tester, da jeg bare har 1!!! Gravidtest igjen..

I dag blir det wok til middag, fikk akutt lyst på det:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp