Håper på nr 2.

CD 4.

Smertene kommer og går, men langt i fra då intense som i går.. Men ikke kommet noe blod etter i går kveld!! Pleier jo å ha mens lengere enn 3 dager.. Hmm. Men jeg husker sist syklus at jeg blødde mindre dager enn vanlig..

Vært i butikken og kjøpt inn grapefruktjuice og tatt et glass:). Nå må jeg bare få bestilt tester, da jeg bare har 1!!! Gravidtest igjen..

I dag blir det wok til middag, fikk akutt lyst på det:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Så bra det er mindre smerter, men hadde håpet du var smertefri nå.
Har bare 1 bt her også. Men orker ikke bestille flere denne pp. Har 2 cbd så det får holde ;) tenker jeg tester 13 dpo denne pp. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så bra det er mindre smerter, men hadde håpet du var smertefri nå.
Har bare 1 bt her også. Men orker ikke bestille flere denne pp. Har 2 cbd så det får holde ;) tenker jeg tester 13 dpo denne pp. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Takk for det:). Jeg tenkte mest på EL tester, da jeg syns det er greit å teste etter det denne pp også:D Før jeg blir ordentlig kjent med tappen og tempen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 4.

Smertene kommer og går, men langt i fra då intense som i går.. Men ikke kommet noe blod etter i går kveld!! Pleier jo å ha mens lengere enn 3 dager.. Hmm. Men jeg husker sist syklus at jeg blødde mindre dager enn vanlig..

Vært i butikken og kjøpt inn grapefruktjuice og tatt et glass:). Nå må jeg bare få bestilt tester, da jeg bare har 1!!! Gravidtest igjen..

I dag blir det wok til middag, fikk akutt lyst på det:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så bra at du er på bedringens vei!! :D

Wok ja - det hadde vært no:rolleyes:

CD 5.

Da ser det ut som tr har pakket sammen og reist :D.

Formen er mye bedre og føler meg klar for ny pp :D. Håpe juni er vår mnd❤️. Grapefrukt juice er kjøpt inn og tatt mitt 2 glass.. Syns ikke det smaker godt, men går ned;).

Nå må jeg få bestilt meg EL tester og sette igang med aksjer:).

Vært på ul i dag pga at de mistenkte fistel ved navelen pga det kom væske ut.. Han kunne ikke se noe, så det er bra:). Så da kan det være endometriose son har satt seg i arret som Gynokologen sa..

Nå er det litt rydding på agenda før jeg får baby besøk etter:). Kose masse:D

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj, mannen jobber overtid i dag.. Så ingen aksjer i dag hvert fall... Da blir det alene kveld med tv og kanskje et fotbad❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj, mannen jobber overtid i dag.. Så ingen aksjer i dag hvert fall... Da blir det alene kveld med tv og kanskje et fotbad❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Åh, det høres deilig ut!! Kanskje jeg skal gjøre det samme! Mannen er bortreist her og, driver å lurer på hva jeg skal finne på... :rolleyes: Og godt å høre at du er i form igjen!!

Åh, det høres deilig ut!! Kanskje jeg skal gjøre det samme! Mannen er bortreist her og, driver å lurer på hva jeg skal finne på... :rolleyes: Og godt å høre at du er i form igjen!!
Ja, det er digg:). Deilig at formen er bedre ja:). Men tr hadde vist ikke reist:o

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Og der kom tr igjen.. Litt tidlig med reise skjønte jeg!!!! :@

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 6.

Fortsatt litt blod som kommer, så tr er nok her i dag også.. Hun kan godt reise snart syns jeg..

Ellers så startet dagen egentlig greit helt til gutten skulle gå på skolen.. Klikket for han for et eller annet og det ble bare uhyggelig:(. Han har et temperament om dagen som er helt på styr.. Uff, får vondt i mamma hjertet også, når han må gå på skolen og vi ikke er ferdig med samtalen:(.
Vi får ta det når han kommer hjem..

Så jeg får gjøre litt her hjemme og håpe vi får snakket sikkelig når han kommer hjem..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Fikk pratet ut med lille gutt og det ordnet seg❤️. Nå har vi ryddet rommet hans sikkelig og jeg har gjordt rent kjeller og 2 etg:). Kjempe deilig:).

Må bader lille gutt før bursdag til en klassekamerat og vi venter på mannen i huset❤️.

Nå får tr snart pakke sammen så vi kan begynne ny pp ❤️:D

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så bra dere fikk snakket ut :) det er alltid en deilig følelse.

Ja, på tide at tanta pakker og drar ja! Dette er vår PP :D

✌️
Ja, absolutt godt:). Mamma hjerte blør når lille gull gråter, selvom det bare er for at jeg skal få dårlig samvittighet..

Ja, nå må dette være vår pp:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så effektiv du er! Bra at du og sønnen din fikk snakket ut. Ikke så enkelt når man ikke får snakket ut med en gang.

Nå må TR pakke sammen hos deg, og heller komme hit!:p

Så bra at dere fikk snakket ut! Håper tanta reiser fort og blir lenge borte!!

God fredagskveld :D

Så effektiv du er! Bra at du og sønnen din fikk snakket ut. Ikke så enkelt når man ikke får snakket ut med en gang.

Nå må TR pakke sammen hos deg, og heller komme hit!:p
Takk for det:). Ja, det blir bedre når man får luftet tankene.

Sender ho over med engang:D

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 7.

Fortsatt litt brunlig utflod, så regner med at tr reiser i morgen..

Fortsatt litt vindt i livmoren og Moen stikk, men det må vel gi seg snart.. Gyn time på torsdag, så hun får se at alt er bra:).

Ellers bestilte jeg nye tester i går, som sikkert kommer på mandag:). Tenker første EL test blir tatt på CD 10:). Selvom jeg tror EL ikke kommer så tidlig nå heller:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Åhh!! Denne delen av syklusen syntes jeg er litt fin og. Forhåpninger som bygger seg opp!! Heier på deg!! :D :D

Back
Topp