Håper på nr 2.

CD 5, 3dag med pergo.

Deilig med fri i dag:). Gikk av nattevakt på morgen, sov noen timer så opp og nyte fri:D.

Vært på jobb intervju på tidligere arbeidsplass i dag, veldig positivt:). Håper de ringer i løpet av noen dager og tilbyr meg jobb:).

Eller har jeg jubileum med mannen i dag❤️❤️❤️. Sett på film i kveld:).

Tr har begynt å pakke sammen, litt på ob, men blir nok litt humping da jeg tror det er over:). Akkurat nå er livet ganske herlig:).❤️. Lykkefølelse:).

CD 5, 3dag med pergo.

Deilig med fri i dag:). Gikk av nattevakt på morgen, sov noen timer så opp og nyte fri:D.

Vært på jobb intervju på tidligere arbeidsplass i dag, veldig positivt:). Håper de ringer i løpet av noen dager og tilbyr meg jobb:).

Eller har jeg jubileum med mannen i dag❤️❤️❤️. Sett på film i kveld:).

Tr har begynt å pakke sammen, litt på ob, men blir nok litt humping da jeg tror det er over:). Akkurat nå er livet ganske herlig:).❤️. Lykkefølelse:).
Så bra at du hadde en så fin dag i går! Gratulerer med overstått jubileum:-)

CD 6, 4 dag med pergo:).

Tr har reist, heldigvis:). Sluttet å blø i går kveld og aksjene er på begynt:).

Hatt fri idag og det har vært perfekt:)

Men formen er ikke den beste i kveld, litt vondt i halsen, kvalm og vondt i hodet.. Håper ikke jeg blir syk nå assa..

Blir kos med kjæresten i kveld ❤️❤️

CD 7, 5 dag med pergo, siste tabletter:).

Nå har jeg lagt meg litt igjen, skal på nattevakt i kveld. 2 netter før helg:D. Gleder meg allerede:). Nå er det bare litt over 2 uker til vi reiser på tur❤️❤️.

Jeg har begynt å tempe nå, faktisk ganske lav temp, 36,20, men tappen er høy, firm og lukket, så ingen EL enda:). Men kanskje jeg bare skal begynne å teste allerede, vi får se:). EL tester har jeg mange av:).

Jeg tror dere er et utrolig søtt par!! :D :D

Juhuu da blir det ny jobb:). Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien :). Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb:)
gratulerer så mye med ny jobb :)

ville bare si til deg... jeg har lest gjennom ganske mange dagbøker nå, og må si jeg synes du er så utrolig flink å heie frem folk her :) du virker snill :)
ønsker deg masse masse lykke til :)

gratulerer så mye med ny jobb :)

ville bare si til deg... jeg har lest gjennom ganske mange dagbøker nå, og må si jeg synes du er så utrolig flink å heie frem folk her :) du virker snill :)
ønsker deg masse masse lykke til :)
Tusen takk for det:). Ja, jeg er nok snill jente:D.

Juhuu da blir det ny jobb:). Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien :). Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb:)

Gratulerer med at du fikk jobben! Så gøy! :D

Back
Topp