Juhuu da blir det ny jobb. Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien . Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb
Så utrolig bra!!! Grattis!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhuu da blir det ny jobb. Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien . Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb
Tusen takkHurra for ny jobb! Gratulerer så mye Så herlig!
Tusen takk. Håper jeg åHurra med ny jobb!! :-D Nå får vi håpe spira sitter så blir det dobbel glede ;-)
Du nevnte det når du skrev at du hadde vært på intervju kjekt å vite hva du går til, og kjenne noen av kollegaeneTakk Ja, det har jeg. Ossen viste du det? He heBlir veldig spennende.
Stemmer. Ja, kjempe greit.Du nevnte det når du skrev at du hadde vært på intervju kjekt å vite hva du går til, og kjenne noen av kollegaene
Ja, det kan jeg tenke meg. Hva sier mage følelsen?
Å nei. Tusen takkHar ingen magefølelse på enten det ene eller det andre gratulerer med ny jobb!!!
Gratulerer så mye med ny jobb!Juhuu da blir det ny jobb. Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien . Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb
Takk takk. Nei, blir dag og kveld. Helt greitGratulerer så mye med ny jobb!
Blir det kun nattevakter?
Tusen takk. Så trist. Sender deg en god klemHurra, gratulerer med ny jobb!!
Gikk ikke vår vei denne gangen heller... Nå MÅ vi sette igang med den utredninga! Men men
Håper det sitter en spire hos deg snart
#Happyface fra appen#
TakkGrattis med ny jobb
Takk det samme til deg og dineGo helg til deg og dine!!