Håper på nr 2.

Juhuu da blir det ny jobb:). Fikk fast jobb 80% i hjemmesykepleien :). Så må har jeg sagt opp jobben på sykehuset og begynner i januar i ny jobb:)

Så utrolig bra!!! Grattis!! :D

Hurra for ny jobb! Gratulerer så mye :D Så herlig!

Hurra med ny jobb!! :-D Nå får vi håpe spira sitter så blir det dobbel glede ;-)

CD 8.

Dagene sniker seg avgårde:). Snart gå av nattevakt, gleder meg masse til å legge meg snart:). Skal jobbe en natt til før helg:D.

Tempe får jeg gjøre når jeg våkner etterpå, litt dumt med temping når man jobber natt..

Hurra, gratulerer med ny jobb!!:)
Gikk ikke vår vei denne gangen heller... Nå MÅ vi sette igang med den utredninga! Men men:)
Håper det sitter en spire hos deg snart❤️

#Happyface fra appen#

Hurra, gratulerer med ny jobb!!:)
Gikk ikke vår vei denne gangen heller... Nå MÅ vi sette igang med den utredninga! Men men:)
Håper det sitter en spire hos deg snart❤️

#Happyface fra appen#
Tusen takk:). Så trist:(. Sender deg en god klem❤️

CD 9.

Ferdig med nattevakter denne uka og endelig helg:D.

Fått handlet, gutten har klipp seg og pizza står i ovnen:).

Hatt litt murringer i magen, kvalm og uvel nå.. Og gikk på do og det kom brundt når jeg tørket meg og litt friskt når jeg prøvde tørke mer.. Aldri skjedd dette før.. Blir gal av kroppen etter MA.. Er det derfor kroppen tuller eller er det endo som gjør ting værre??

Vi får vente å se, dritt kropp uansett:(.

Vært å signert arbeidskontrakten og det er godt at alt er i orden:).

Så nå håper jeg at jeg ikke spotter mer og ikke får noe mer vondt enn jeg har nå:@. Så blir jeg glad:)

Fått lest meg opp litt her nå. Grattis m ny jobb! :) og håper det blir en juli spire på.oss begge! ;)

Klem og god helg!

Back
Topp