Håper på det lille mirakelet :)

Kan ikke holde seg unna det å ! Nok annet man må styre unna liksom :P

Holde seg unna trenger man ikke ;)
Var mengden det var snakk om. Mener det stod 11 ifa esker f.eks på en uke jeg som var grensen for inntaket. Det er MYE

Svangerskapet :D 12+0

Nyttårsaften og endelig 12 uker ♡
Håper alle får en super feiring.

Termin:18. Juli 2015
Igjen til uke 12: 0 dager
Trimester: 1. trimester
Neste kontroll lege: 07/01-2015 kl 12.30
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Blodtype: 0, rhesus positiv
Ultralyd: oul blir søkt om 7. Januar
Mage: omkrets 81(+9) cm, 1 cm mindre enn forrige uke
Brystmål: 89 cm (+4)
Vektendring: Opp 5kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg) passert 60 kg for første gang i mitt liv :D
Matkick: MAT
Plager: Trøtt, kvalm(litt mindre kvalm enn tidligere), svimmel, sliten i korsryggen, ømme pupper
Tilskudd: tran og Folat (har 3 folattabletter igjen, så jeg fullfører boksen :) )
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

1420026328277.jpg

Gratulerer med 12 uker. Herlig å se at babyhuset vokser :)

Hei og godt nyttår :)
Gratulere med 12 uker! Har jaggu meg gått fort siden du fant ut at du var gravid :) Og nå har jeg fulgt etter ;)

Hei og godt nyttår :)
Gratulere med 12 uker! Har jaggu meg gått fort siden du fant ut at du var gravid :) Og nå har jeg fulgt etter ;)

Godt nytt år til deg og :)
Og takk for gratulasjon!

Så gøy at du har fulgt etter:D Gratulerer! Når er termin?

Godt nytt år til deg og :)
Og takk for gratulasjon!

Så gøy at du har fulgt etter:D Gratulerer! Når er termin?

Tok testen først på nyttårsaften, så har ikke vært hos lege ennå. Men terminkalkulatorer på nett spår i slutten av august :) Hehe får vel ta slikt med en klype salt til jeg har vært på ul og slikt, men jeg vil tro det er der i høvet jeg kommer til å ende opp.

Nå starter litt ekstra "styr" for min del. Har epilepsi, så må vel inn til kontroll til nevrolog og slike ting også nå. Medisinene mine må kanskje justeres litt.

Er formen din fin eller?

Tok testen først på nyttårsaften, så har ikke vært hos lege ennå. Men terminkalkulatorer på nett spår i slutten av august :) Hehe får vel ta slikt med en klype salt til jeg har vært på ul og slikt, men jeg vil tro det er der i høvet jeg kommer til å ende opp.

Nå starter litt ekstra "styr" for min del. Har epilepsi, så må vel inn til kontroll til nevrolog og slike ting også nå. Medisinene mine må kanskje justeres litt.

Er formen din fin eller?

Får vel ikke endelig termindato før på oul rundt uke 18, men de på nett stemmer jo gjerne i forhold til fe hjulene legene bruker ihvertfall :)

Er vel greit å komme seg til legen å få satt opp en plan fremover da ja. Blir gøy å følge med fremover:)

Formen er grei den. Litt svimmel og kvalm, men ikke noe som er veldig plagsomt :) er i bedre form nå enn rett før jeg ble gravid :p

Tilfeldig eller gravidsymptom...?:confused:

I morgen blir det å bestille tannlegetime ja, og ser for meg at prisen kan bli fin.
- Et hjørne på fortanna har falt av, som ble fikset for ca 25 år siden.
- halve bakerste jeksel er borte, mistet fylling jeg fikk fikset på i juni
- og en jeksel til som antakeligvis trenger krone, fikk ny fylling for 1,5 år siden

Jekslene har jeg hatt problemer med tidligere, og har ikke vært veldig fornøyd med tannlegen min der, så om det er tilfeldig og pga dårlig tannlegearbeid, eller om det er pga graviditeten er jo ikke godt å si.

Uansett så er det sure penger å måtte ut med nå på nyåret :(

Back
Topp