Håper på det lille mirakelet :)

Har vært og trent litt med småtrolla på taekwondoen i dag. Kjempedeilig å være i litt bevegelse igjen :)
Blir vel å ta en ordentlig prat med hovedinstruktøren til helga angående hvordan det blir fremover siden jeg foreløpig ikke orker å trene på det hardeste nivået

Har vært og trent litt med småtrolla på taekwondoen i dag. Kjempedeilig å være i litt bevegelse igjen :)
Blir vel å ta en ordentlig prat med hovedinstruktøren til helga angående hvordan det blir fremover siden jeg foreløpig ikke orker å trene på det hardeste nivået
Tøft, det har jeg lyst til å prøve

Hun sa som meg; må de så må de ;) hehe
Men hadde som sagt to "kratere", og det var ikke nødvendig med noe bilde , så da slapp jeg unna den kostnaden og :p haha
Haha! Alltid greit med en kostnad mindre spesielt hos disse tannpengeslukerne :o

Hallo:). Sist uke gikk så fort:o. Lyst til å treffes mandag 19?:)

Hei. Har skjedd så mye nå så tida har bare flydd avgårde :o hehe
19. høres ut som en bra plan:)
Møtes ute et sted da eller?

Hei. Har skjedd så mye nå så tida har bare flydd avgårde :o hehe
19. høres ut som en bra plan:)
Møtes ute et sted da eller?
Det kan vi:). Pus skal til veterinær kl 10 og kastreres, blir der noen timer. Også skal jeg til Gyn og fysio:). Ferdig kl 12:). Passer det da?:)

Det kan vi:). Pus skal til veterinær kl 10 og kastreres, blir der noen timer. Også skal jeg til Gyn og fysio:). Ferdig kl 12:). Passer det da?:)

Passer veldig bra :)
Er ikke så kjent med steder da, så det kan du bestemme ;)

Weee! Endelig noe å se frem til:D

Trengte en liten oppmuntring etter en dag med krangling med printer både hjemme og på trening (jeg tapte dessverre)

OUL innkalling kom endelig i posten til meg i dag, og jeg har fått time 19. Februar, da er jeg 19+1, så nå starter nedtelling til det :D

Trengte en liten oppmuntring etter en dag med krangling med printer både hjemme og på trening (jeg tapte dessverre)

OUL innkalling kom endelig i posten til meg i dag, og jeg har fått time 19. Februar, da er jeg 19+1, så nå starter nedtelling til det :D
Morro:). Det blir morro❤️❤️

Oi oi tiden flyr :D

Back
Topp