Håper på det lille mirakelet :)

Svangerskapet :D 11+0

Julaften!!! GOD JUL :D

Termin:18. Juli 2015
Igjen til uke 12: 7 dager
Trimester: 1. trimester
Neste kontroll lege: 07/01-2015 kl 12.30
Jordmortime: 25/2-2015 kl 0830
Blodtype: 0, rhesus positiv
Ultralyd: oul blir søkt om 7. Januar
Mage: omkrets 82(+10) cm
Brystmål: 89 cm (+4)
Vektendring: Opp 3,4kg ( fra utgangspunkt 55,3 kg)
Matkick: MAT
Plager: Trøtt, kvalm(litt mindre kvalm enn tidligere), svimmel, sliten i korsryggen, ømme pupper
Tilskudd: tran og Folat
Sykemeldt: Svangerskapspenger grunnet mangel på tilretteleggings mulighet på arbeidsplassen :)

1419412904085.jpg
Jeg vokser :D :p

God jul søte deg :) så fint babyhuset er. 1 uke igjen til de magiske 12 :D

Så fin du er mini! :D Riktig god jul til deg og dine. Nå er huleboermannen og ettåringen på vei til sykehuset, ferdig pyntet, og jeg skal få en gave selv om vi egentlig pakket opp alt på lørdag.

Tusen takk søte dere ♡
God jul til alle♡

Så koselig med julepynta besøk Huleboer! :) du får hilse masse fra meg da, og kos dere masse alle samme♡

Fikk masse fint i går, og har foreløpig fått testet ut dampvaskeren og blodtrykksmåleren :)
Kanskje en årsak til at jeg er svimmel ig kramper i leggene innimellom med BT på 90/60 :confused:

Fikk masse fint i går, og har foreløpig fått testet ut dampvaskeren og blodtrykksmåleren :)
Kanskje en årsak til at jeg er svimmel ig kramper i leggene innimellom med BT på 90/60 :confused:
Kjøp deg magnesium på apoteket om du har krampe i leggene. Hva slags dampvasker?

Kjøp deg magnesium på apoteket om du har krampe i leggene. Hva slags dampvasker?

Får teste ut noe annet enn de jeg har prøvd før. Fått så magekramper tidligere, og da vil jeg heller ha leggkramper :p

Dampvasker av type Karcher SC 4.100 C :)

Last edited:
Back
Topp