Håper bunaden passer på 17mai

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Liljekonvall17, 16 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Skrev tidligere jeg trodde den kom til å passe. Men tror jeg trekker meg på den ja :hilarious: så jeg har bestillt meg ny gravidkjole :rolleyes:

• Morsom Morsom x 2
    Last edited: 24 Apr 2019
  2. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Har bestilt meg gravidkjole jeg og :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  3. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Jeg har kjøpt meg gravidkjole. Mørkeblå i blondestoff. Bunaden har jeg resten av livet, så det får være greit at jeg bruker noe annet i år.

• Liker Liker x 1
  4. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Jeg har også kjøpt gravidkjole. Skal i konfirmasjon 12.05 også, orker bare ikke tanken på trang bunad altså.. skjorta er trang og litt for kort i utgangspunktet :hilarious:

• Liker Liker x 1
  5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Har ikke bunad men tenkte å presse meg inn i en gammel kjole på 17. Mai kanskje. Ellers så blir det en mørkeblå overdel og tights til. Tror liksom ikke jeg orker høye heler :p

6. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Jeg har gått litt ned i vekt, så den bunaden passer perfekt. Ingen mage å se i det hele tatt ennå. vi har først en konfirmasjon 4. mai, så regner med bunad på begge to.
    Den jeg bruker nå er Vesst-Agder som også har et litt høyere liv, så den går jo faktisk en god stund. Beltestakken orker jeg ikke akkurat nå :)

• Vinner Vinner x 1
  7. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Har dere lyst til å poste bilde av kjolene dere har bestilt? Og fra hvor? Gøy med inspirasjon :) Jeg skal i bryllup neste helg og har bestilt fire gravidkjoler fra Mamalicious og to vanlige kjoler fra Zalando for å se om noen av de kan passe. Greit med fri retur ass :knegg: Håper kanskje en av de kan passe 17. mai også :)

8. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Bestilte denne, for jeg har sett så masse reklame derfra. Ikke så gira påå bruke altfor mye penger på gravidklær, kjenner jeg. Den var fin på :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  9. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Magen er langt større enn hva jeg hadde forventet på denne tiden, så det blir gravidkjole i konfirmasjonen på søndag og på 17. mai, hvis ikke vi bare er hjemme siden mannen akkurat har fått første hjemmeeksamen da.

10. Virretrollet Flørter med forumet Novemberbarna 19

Jeg kan herved bekrefte at bunaden min passer ikke... :meh: Skikkelig dritt kjenner jeg. Gikk fra 107 kg til 89 kg, og bunaden passet igjen :D Helt til jeg ble gravid.. kun lagt på meg 2 kilo, men magen bare eser.... :shifty:

11. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Åh, den var fin! Jeg har også sett mye reklame fra det stedet. Kanskje jeg skal sjekke ut der også :)

• Liker Liker x 1
  12. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Bestilte en jakke derfra og, den var helt ok, men mer fôret enn jeg hadde trodd. Ønsker meg en gravid vår/vindjakke, sliter med å finne det..

13. Incjo Andre møte med forumet

Jeg kommer til å boikotte årets 17 mai om jeg ikke får pressa meg i bunaden, hahaha :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
    • Vinner Vinner x 1
  14. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Har bestillt men de er ikke kommet i posten enda. Bestillte 2 stykk fra Zalando til 17 mai. Så gikk for kjoler i flagget vårt sine farger
    Screenshot_20190421-220904_Chrome.jpg Screenshot_20190421-204152_Chrome.jpg

• Liker Liker x 3
  15. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Takk for den! Nå røk jeg på en aldri så liten Zalando-smell jeg også..:smiley-ashamed008

• Morsom Morsom x 1
  16. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Wooooooohooooo. Jeg fikk akkurat på bunaden. Skal i konfirmasjon imorgen.

• Liker Liker x 5
    • Vinner Vinner x 1
  17. 2019_surprise Andre møte med forumet

Her har ikke magen vokst noe enda, så satser på at bunaden passer. Den har høyt liv (åmlibunad), så bør gå greit. Verre med mansjettknappen i halsen på skjorta, men det har vært et problem når jeg ikke har vært gravid også...:smiley-ashamed004

18. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Prøver bunaden i morgen, konfirmasjon om en uke. Regner med det går helt fint!

• Liker Liker x 1
  19. konkillis Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Bunaden er prøvd og kan bekrefte at den har krympet i år igjen. Så den blir garantert ikke brukt i år heller :happy: og er det skikkelig sunnmørsvær på 17 mai så vurderer jeg å boikotte hele 17 mai i år faktisk :oops:

20. Bambii Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Bunaden passer nok ikke her i gården til 17 mai selv om jeg skulle ønske det, så har kjøpt en annen vid kjole som jeg håper kan brukeso_O

• Liker Liker x 1

Del denne siden