Håper bunaden passer på 17mai

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Liljekonvall17, 16 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Kom ikke som noe sjokk dette akkurat..
    1F1884C4-3949-4F04-9175-14B993CF8216.jpeg

• Morsom Morsom x 5
    • Vinner Vinner x 3
  2. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Oh, my looord - IT FITS!

• Morsom Morsom x 2
  3. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Åååhh har den strukket seg feil vei i skapet...? ;)

• Morsom Morsom x 1
  4. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Herlig!!

• Enig Enig x 1
  5. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Livet var jo ganske lavt på den også da, enda bedre unnskyldning enn jeg har med min, som har helt høyt liv rett under puppa. Men når puppa ikke vil inni, tror jeg det blir groteske saker :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  6. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Jeg har ikke giddi å prøve min en gang :p Tror beltet går for langt ned på magen uansett. Jeg har kjøpt meg en deilig luftig sommer-gravidkjole, og det er jeg veldig glad for nå. Å være gravid i bunad i 20 grader høres veldig svett ut :rolleyes:

• Enig Enig x 1
  7. 2019_surprise Andre møte med forumet

Trodde bunaden skulle passe, og fikk den i og for seg på - men helt sprengt ved bystepartiet, så da er det nok hverken lekkert eller behagelig å gå med... Så nå er kjole funnet frem :p

• Liker Liker x 1
  8. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Må være noe sånt ja..

9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Nå har ikke jeg bunad, men jeg fikk på meg en helt vanlig kjole fra Cubus :D :D den var riktig nok litt stor pga vektnedgang, men likevel da :) magen er greit stor nå til å være i uke 20, så hadde ikke trodd det skulle gå :D

10. ChristiM Flørter med forumet

Sleit også med «puppeproblemet» :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1

Del denne siden