Håper bunaden passer på 17mai

Skrev tidligere jeg trodde den kom til å passe. Men tror jeg trekker meg på den ja :hilarious: så jeg har bestillt meg ny gravidkjole :rolleyes:
 
Last edited:
Jeg har kjøpt meg gravidkjole. Mørkeblå i blondestoff. Bunaden har jeg resten av livet, så det får være greit at jeg bruker noe annet i år.
 
Jeg har også kjøpt gravidkjole. Skal i konfirmasjon 12.05 også, orker bare ikke tanken på trang bunad altså.. skjorta er trang og litt for kort i utgangspunktet :hilarious:
 
Har ikke bunad men tenkte å presse meg inn i en gammel kjole på 17. Mai kanskje. Ellers så blir det en mørkeblå overdel og tights til. Tror liksom ikke jeg orker høye heler :p
 
Jeg har gått litt ned i vekt, så den bunaden passer perfekt. Ingen mage å se i det hele tatt ennå. vi har først en konfirmasjon 4. mai, så regner med bunad på begge to.
Den jeg bruker nå er Vesst-Agder som også har et litt høyere liv, så den går jo faktisk en god stund. Beltestakken orker jeg ikke akkurat nå :)
 
Skrev tidligere jeg trodde den kom til å passe. Men tror jeg trekker meg på den ja :hilarious: så jeg har bestillt meg ny gravidkjole :rolleyes:
Har bestilt meg gravidkjole jeg og :rolleyes:
Jeg har kjøpt meg gravidkjole. Mørkeblå i blondestoff. Bunaden har jeg resten av livet, så det får være greit at jeg bruker noe annet i år.
Jeg har også kjøpt gravidkjole. Skal i konfirmasjon 12.05 også, orker bare ikke tanken på trang bunad altså.. skjorta er trang og litt for kort i utgangspunktet :hilarious:
Har dere lyst til å poste bilde av kjolene dere har bestilt? Og fra hvor? Gøy med inspirasjon :) Jeg skal i bryllup neste helg og har bestilt fire gravidkjoler fra Mamalicious og to vanlige kjoler fra Zalando for å se om noen av de kan passe. Greit med fri retur ass :knegg: Håper kanskje en av de kan passe 17. mai også :)
 
Har dere lyst til å poste bilde av kjolene dere har bestilt? Og fra hvor? Gøy med inspirasjon :) Jeg skal i bryllup neste helg og har bestilt fire gravidkjoler fra Mamalicious og to vanlige kjoler fra Zalando for å se om noen av de kan passe. Greit med fri retur ass :knegg: Håper kanskje en av de kan passe 17. mai også :)

Bestilte denne, for jeg har sett så masse reklame derfra. Ikke så gira påå bruke altfor mye penger på gravidklær, kjenner jeg. Den var fin på :)
 

Vedlegg

  • 2F50F962-ADB2-4F2B-A4C3-1260BFA23E75.png
    2F50F962-ADB2-4F2B-A4C3-1260BFA23E75.png
    114,7 KB · Visninger: 31
Magen er langt større enn hva jeg hadde forventet på denne tiden, så det blir gravidkjole i konfirmasjonen på søndag og på 17. mai, hvis ikke vi bare er hjemme siden mannen akkurat har fått første hjemmeeksamen da.
 
Jeg kan herved bekrefte at bunaden min passer ikke... :meh: Skikkelig dritt kjenner jeg. Gikk fra 107 kg til 89 kg, og bunaden passet igjen :D Helt til jeg ble gravid.. kun lagt på meg 2 kilo, men magen bare eser.... :shifty:
 
Bestilte denne, for jeg har sett så masse reklame derfra. Ikke så gira påå bruke altfor mye penger på gravidklær, kjenner jeg. Den var fin på :)
Åh, den var fin! Jeg har også sett mye reklame fra det stedet. Kanskje jeg skal sjekke ut der også :)
 
Åh, den var fin! Jeg har også sett mye reklame fra det stedet. Kanskje jeg skal sjekke ut der også :)

Bestilte en jakke derfra og, den var helt ok, men mer fôret enn jeg hadde trodd. Ønsker meg en gravid vår/vindjakke, sliter med å finne det..
 
kom nettopp på at vi er jo nesten halvveis ferdig med graviditeten på 17 mai:happy:
Tenk om ikke bunaden passer:sorry: Jeg ELSKER Bunaden min og ELSKER å gå i bunad. Føler meg så sinnsykt fin i den.

Hva tror dere, klarer vi å presse oss ned i bunaden?:dance008
Liker dere bunaden deres om dere har?

Jeg kommer til å boikotte årets 17 mai om jeg ikke får pressa meg i bunaden, hahaha :hilarious:
 
Har dere lyst til å poste bilde av kjolene dere har bestilt? Og fra hvor? Gøy med inspirasjon :) Jeg skal i bryllup neste helg og har bestilt fire gravidkjoler fra Mamalicious og to vanlige kjoler fra Zalando for å se om noen av de kan passe. Greit med fri retur ass :knegg: Håper kanskje en av de kan passe 17. mai også :)
Har bestillt men de er ikke kommet i posten enda. Bestillte 2 stykk fra Zalando til 17 mai. Så gikk for kjoler i flagget vårt sine farger
Screenshot_20190421-220904_Chrome.jpg Screenshot_20190421-204152_Chrome.jpg
 
Her har ikke magen vokst noe enda, så satser på at bunaden passer. Den har høyt liv (åmlibunad), så bør gå greit. Verre med mansjettknappen i halsen på skjorta, men det har vært et problem når jeg ikke har vært gravid også...:smiley-ashamed004
 
Prøver bunaden i morgen, konfirmasjon om en uke. Regner med det går helt fint!
 
Bunaden er prøvd og kan bekrefte at den har krympet i år igjen. Så den blir garantert ikke brukt i år heller :happy: og er det skikkelig sunnmørsvær på 17 mai så vurderer jeg å boikotte hele 17 mai i år faktisk :oops:
 
Bunaden passer nok ikke her i gården til 17 mai selv om jeg skulle ønske det, så har kjøpt en annen vid kjole som jeg håper kan brukeso_O
 
Back
Topp