Håper <3

Nei, å sette livet på vent blir litt dumt føler jeg. Jeg må fremdeles søke på jobber, jula må planlegges osv osv. Livet venter ikke, heldigvis egentlig :)
Hihi nei den gjør ikke det. Har bestilt meg festival billetter til helgen 13 juli og hvis jeg blir gravid denne pp så har jeg termin 24 juli ;)

Da har endelig TR dratt sin kos, og pp2 er i full gang :)
Beregnet EL var 12 november, men siden TR var forsinket sier PeriodTracker appen at den er 20 november. Lurer på hva som egentlig blir rett der.
TR nå var og første TR etter p-pilleslutt.

CD 9.
Funderer fremdeles på hvordan jeg skal beregne el denne pp'en. Får vel bare sjekke etter el-slim tenker jeg. Men etter babyverdens eggløsningskalkulator og PeriodTracker så skal EL være 20. november, siste dagen vår i London :)

Last edited:
CD12.
Kjenner jeg er ganske rolig med tanke på hele denne babygreia. Gleder meg selvfølgelig til at det skal klaffe, og har tester liggende på lur, men stresser ikke. Hvis det klaffer på denne pp så blir det litt vanskelig å forklare for svigerfar hvorfor jeg ikke vil ta meg en øl i jula, men den tid den sorg tenker jeg :)

CD 22.
Null peiling på om EL har vært...
Tror ikke jeg has sett noe til EL slimet heller. Tappen er høyt oppe, har ihvertfall vært det de siste 2-3 dagene.
Men aksjer er lagt inn, så det er vel bare å vente på ikm som skal være ca 4.desember.

ETA: Selvfølgelig begynner det å murre i høyre eggstokk etter jeg har skrevet her. Om det kan være noe på gang eller ikke er ikke godt å si...

Last edited:
Lurer på om de gravidvitaminene gjør meg litt forstoppet. På tide å spise havregrøt igjen til frokost tror jeg.
Hadde litt rosa utflod i dag.
Kanskje det er håp denne pp? :)
Hvilke vitaminer tar du? Håper det klaffer denne ppen ja:)

Nycomed Nycoplus gravid. Kjøpte en pakke Lifeline Care Gravid kosttilskudd i dag for å se om det hjelper å bytte :)
Hva skal de hjelpe for? Tar bare folat jeg :/

Plutselig kjempesvimmel og kvalm når jeg var ute i dag. Minnet litt om kvalmen jeg fikk sist måned på omtrent samme plass i syklusen.
Liten mistanke om at det var en kjemisk forrige pp, kjæresten er ihvertfall overbevist om det, søte han :)

Vondt i puppen, småvondt i korsryggen, trøtt, følsom (på grensa til å grine når jeg sier jeg er sliten og kjæresten holder rundt meg), og mer fjern enn vanlig.
Og kanskje det var en liten festeblødning jeg hadde på onsdag?

Vondt i puppen, småvondt i korsryggen, trøtt, følsom (på grensa til å grine når jeg sier jeg er sliten og kjæresten holder rundt meg), og mer fjern enn vanlig.
Og kanskje det var en liten festeblødning jeg hadde på onsdag?
Fingrene krysset her;)

O.M.G!
Litt småskjelven her nå...
Kan det være sant?
Ikm er torsdag sier PeriodTracker.
Haha, kommenterer her og jeg;) STORT GRATTIS!!! :D

Back
Topp