Lire
Glad i forumet
Ja viktig og kose seg.. ikke sett livet på vent selv om man prøver
Nei, å sette livet på vent blir litt dumt føler jeg. Jeg må fremdeles søke på jobber, jula må planlegges osv osv. Livet venter ikke, heldigvis egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja viktig og kose seg.. ikke sett livet på vent selv om man prøver
Hihi nei den gjør ikke det. Har bestilt meg festival billetter til helgen 13 juli og hvis jeg blir gravid denne pp så har jeg termin 24 juliNei, å sette livet på vent blir litt dumt føler jeg. Jeg må fremdeles søke på jobber, jula må planlegges osv osv. Livet venter ikke, heldigvis egentlig
Hvilke vitaminer tar du? Håper det klaffer denne ppen jaLurer på om de gravidvitaminene gjør meg litt forstoppet. På tide å spise havregrøt igjen til frokost tror jeg.
Hadde litt rosa utflod i dag.
Kanskje det er håp denne pp?
Nycomed Nycoplus gravid. Kjøpte en pakke Lifeline Care Gravid kosttilskudd i dag for å se om det hjelper å bytteHvilke vitaminer tar du? Håper det klaffer denne ppen ja
Hva skal de hjelpe for? Tar bare folat jeg :/Nycomed Nycoplus gravid. Kjøpte en pakke Lifeline Care Gravid kosttilskudd i dag for å se om det hjelper å bytte
Hva skal de hjelpe for? Tar bare folat jeg :/
Fingrene krysset herVondt i puppen, småvondt i korsryggen, trøtt, følsom (på grensa til å grine når jeg sier jeg er sliten og kjæresten holder rundt meg), og mer fjern enn vanlig.
Og kanskje det var en liten festeblødning jeg hadde på onsdag?
Fingrene krysset her
Haha, kommenterer her og jeg STORT GRATTIS!!!O.M.G!
Litt småskjelven her nå...
Kan det være sant?
Ikm er torsdag sier PeriodTracker.
Haha, kommenterer her og jeg STORT GRATTIS!!!