Håper <3

Så glad på dine vegne :)

Takk for det :)

Hei:) Hvordan går det med deg? Har sjokket letta litt? :D

Hei:) Hvordan går det med deg? Har sjokket letta litt? :D

Hehe, jo, sjokket har gått over til mildt livredd, ihvertfall når jeg sitter på bussen og tenker.
Redd for å miste, redd for om jeg ikke klarer det her i hele tatt.
Men det er bare tanker jeg må jobbe meg gjennom tror jeg :)
Tankene er helt borte når kjæresten er i nærheten, da føles bare alt rett og trygt <3

Hehe, jo, sjokket har gått over til mildt livredd, ihvertfall når jeg sitter på bussen og tenker.
Redd for å miste, redd for om jeg ikke klarer det her i hele tatt.
Men det er bare tanker jeg må jobbe meg gjennom tror jeg :)
Tankene er helt borte når kjæresten er i nærheten, da føles bare alt rett og trygt <3
Høres ut som bekymringene kommer når du er alene. Hva med å snakke med kjæresten om det? Han klarer helt sikkert å roe deg:) Du klarer dette helt fantastisk, du kommer til å bli en flink mamma! ;)

Høres ut som bekymringene kommer når du er alene. Hva med å snakke med kjæresten om det? Han klarer helt sikkert å roe deg:) Du klarer dette helt fantastisk, du kommer til å bli en flink mamma! ;)

Får prøve å prate litt med han i morgen når vi kjører hjem til mamma. På 3-4 timer i bil skal jeg vel få klare å få ut noe av det jeg tenker på :) Men jeg kjenner på det at jeg gleder meg veldig til babyen kommer da, og har begynt å planlegge litt hva jeg har lyst å strikke til det lille knøttet :)

Måtte le litt nå :p
Kjæresten lå å koste med puppene mine etter litt humping, og sier plutselig; Hmm, synes de er blitt litt fastere jeg.
Jeg satt faktisk og tenkte akkurat det samme selv tidligere i dag, at de kjentes større/fastere ut :D
Får ta det som ett tegn på at knøttet har gravd seg godt fast i rugekassa ;)

Da ser det ut til at vi mistet knøttet...
Men vi fant samtidig ut at vi har virkelig lyst til det her, og hvor uendelig glad vi er i hverandre bare etter kort stund sammen ♡
Blir å ta en test uti neste uke bare for å være sikker, så får vi vente på EL.

Var ganske vondt i hele går, måtte legge meg å sove med knærne opp, gjorde vondt å ligge på siden.
Var ikke så vondt når jeg våknet, kjennes bare ut som mensmurringer nå.
Takk for klemmen ♡
Håper det går bedre med deg fremover og at ny spire sitter raskt ♡

Back
Topp