Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeIngen TR nå når jeg våkna. Kjente forsiktig etter tappen, den sitter langt oppe i dag. Får vel bare vente å se![]()
SpennendeIngen tr enda her heller, negativ test idag og mens skal komme idag ifølge syklusen min :/
Krysser right back at youDersom hcg-stigningen er sen, når vil en graviditetstest slå ut positiv? Er jo 14 DPO IDAG.. HMM..
Den jeg bruker har en følsomhet på 25 mlU/mL (står slik på nettet)Tja, si det... jeg er 16 dpo.
Så litt på denne tabellen, og det kan jo hende at vi var akkurat under det testen klarer å registrere da. Ligger ikke det på 20-25 hcg?
Den jeg bruker har en følsomhet på 25 mlU/mL (står slik på nettet)
Da bør iallefall en test gi svar i begynnelsen av neste uke ifølge tabellen![]()
Klarer nok ikke holde meg unna jeg hellerJa, hvis TR er snill og holder seg unna så burde det det
Det dobles jo annenhver dag, så derfor tenkte jeg å vente til i morgen, 17 dpo, med å teste igjen.
Lykke til med neste pp![]()
Lykke til på neste ppDumme TR kom på besøk, 4 dager på overtid...
Siden det var pp1 så var det egentlig å forvente. Er jo første syklusen etter p-pilleslutt og.
Pp2, here we come!
Lykke til på neste ppHer har tr ikke kommet enda
![]()
Dumme TR kom på besøk, 4 dager på overtid...
Siden det var pp1 så var det egentlig å forvente. Er jo første syklusen etter p-pilleslutt og.
Pp2, here we come!
Lykke til i neste pp![]()
Så kjedelig at tr dukket opp :/ men blir deilig med en liten kjærestetur. Håper det klaffer neste pplykke til
![]()
Ja viktig og kose seg.. ikke sett livet på vent selv om man prøverDet blir veldig deilig
Sitter å planlegger litt hva vi skal gjøre der nå.
Blir en kosetur rett og slett.