Håper <3

Ingen TR nå når jeg våkna. Kjente forsiktig etter tappen, den sitter langt oppe i dag. Får vel bare vente å se :)
Spennende :D Ingen tr enda her heller, negativ test idag og mens skal komme idag ifølge syklusen min :/

Spennende :D Ingen tr enda her heller, negativ test idag og mens skal komme idag ifølge syklusen min :/

Krysser alt for at TR ikke kommer til deg heller, og at vi begge bare har sen hcg stigning :)

Drømte masse rart i natt, blandt annet at jeg skulle ta en ny g-test, men det var hele tiden hindringer. Får ta det som ett tegn på at jeg ikke skulle teste i dag tenker jeg :)

Krysser right back at you;) Dersom hcg-stigningen er sen, når vil en graviditetstest slå ut positiv? Er jo 14 DPO IDAG.. HMM..

Krysser right back at you;) Dersom hcg-stigningen er sen, når vil en graviditetstest slå ut positiv? Er jo 14 DPO IDAG.. HMM..

Tja, si det... jeg er 16 dpo.
Så litt på denne tabellen, og det kan jo hende at vi var akkurat under det testen klarer å registrere da. Ligger ikke det på 20-25 hcg?

Vedlegg

• 1414744510369.jpg
    1414744510369.jpg
    28,8 KB · Visninger: 95
Tja, si det... jeg er 16 dpo.
Så litt på denne tabellen, og det kan jo hende at vi var akkurat under det testen klarer å registrere da. Ligger ikke det på 20-25 hcg?
Den jeg bruker har en følsomhet på 25 mlU/mL (står slik på nettet)

Da bør iallefall en test gi svar i begynnelsen av neste uke ifølge tabellen :)

Ja, hvis TR er snill og holder seg unna så burde det det :)

Det dobles jo annenhver dag, så derfor tenkte jeg å vente til i morgen, 17 dpo, med å teste igjen.
Klarer nok ikke holde meg unna jeg heller ;) Skal bort fra fredag til lørdag, så blir test på søndag her:D

Dumme TR kom på besøk, 4 dager på overtid...
Siden det var pp1 så var det egentlig å forvente. Er jo første syklusen etter p-pilleslutt og.

Pp2, here we come!
Lykke til på neste pp:) Her har tr ikke kommet enda;)

Så kjedelig at tr dukket opp :/ men blir deilig med en liten kjærestetur. Håper det klaffer neste pp :) lykke til :D

Back
Topp