Håper <3

Kjennes ut som den vonde murringa i eggstokken har begynt å gi seg, så da triller det vel ett egg der inne.
Fikk lagt inn aksjer sent i går kveld, så forhåpentligvis er det noen svømmere på vei til egget.
Hadde vært så gøy om en liten spire hadde festet seg på første forsøk. Har ikke de største forventningene, men testetøsa dukka opp i går når jeg gikk forbi apoteket og tok med seg en 2 pk CB hjem :rolleyes: :p

Spennende! :) Håper det klaffer ;)

Ble dårlig med aksjer i går, men ble heldigvis lagt inn noen i morrest da :)

Så nå er det bare å vente på om TR kommer eller ikke om 14 dager :)

Aaaanyway, svigers kommer på besøk igjen i kveld, så jeg får fikse noen gresskarmuffins før jeg gjør noe annet i dag tenker jeg. Må jo ha noe å servere til kaffen.

Gleder meg til senere i dag :)
Da skal vi hente den nye bilen vår, en Opel Insignia. Litt mer familievennlig enn en Alfa Romeo :)

Stakars kjæresten er blitt forkjøla og slapp, og på mandags morgen reiser han til Colombia... Når han kommer hjem igjen så nærmer det seg enten TR eller testing :D

Moro å følge en helt ny dagbok! :D Hadde vært gøy om det klaffa på første forsøk da! :p

Da har kjæresten dratt, og kommer ikke hjem før på lørdag...
Og jeg sitter her mutters alene og synes synd på megselv.
Får vel ta meg en dusj og se på tv-aksjonen. Kanskje strikke litt på ett av prosjektene mine.

Kan nesten ikke vente til kjæreste kjæresten min kommer hjem igjen :Heartred

Surra rundt på IKEA i dag med ei venninne. Skulle ikke ha noe, men tok meg i å tenke på hva som var praktisk og ikke når vi kom til barnesengene og stellebordene. Ikke at vi har mye plass til stellebord i denne leiligheten... Men en liten seng og kommode skal vi alltids få presset inn på soverommet hvis vi ommøblerer litt :)

Fikk ett skarpt stikk i livmorområdet som jeg kjente veldig godt mens vi var der. Skal være 5-6dpo i dag hvis jeg har regnet rett.

(Har egentlig ikke tenkt så mye over alle vondter og slikt tidligere, for jeg har jo ikke hatt noe grunn til det. Men det blir jo til at man "jakter" på symptomer når man går og håper på at en liten spire skal feste seg)

Endelig er dagen da kjæresten kommer hjem her :)

Holder på å rydde og skulle ut med søpla en tur. Ingenting som lukta ekkelt eller noe, lukta i grunnen ikke noe, men jeg ble så sinnssykt kvalm. Var nesten så jeg måtte spy... Sitter nå i sofaen og er nesten like kvalm etter å ha drukket litt eplejuice og spist en kjeks.

Hadde det slik forrige pp. Men tr kom to dager før tiden så slapp å tenke så lenge på det ;)

Var flink og venta :)
Måtte innrømme for kjæresten at jeg hadde veldig lyst til å teste da, når han kom hjem i dag.
Men han er litt enig i at vi godt kan vente til ikm :p
Men han spurte hva magefølelsen min sier da :D

Håper ikke tr kommer tidlig, hvis hun skal komme får hun komme til avtalt tid, sånn at hun ikke klusser med syklusen min :rolleyes:

Var flink og venta :)
Måtte innrømme for kjæresten at jeg hadde veldig lyst til å teste da, når han kom hjem i dag.
Men han er litt enig i at vi godt kan vente til ikm :p
Men han spurte hva magefølelsen min sier da :D

Håper ikke tr kommer tidlig, hvis hun skal komme får hun komme til avtalt tid, sånn at hun ikke klusser med syklusen min :rolleyes:
har kjøpt mange billigtester så tenkte å ta en ett par dager før ikm ;) greit å vite om hun kommer eller ikke :p

Back
Topp