Håper <3

Kommer nok til å kjøpe inn litt billigtester hvis det ikke klaff denne gangen. Hvor har du kjøpt?
tostreker.no syns de hadde greie og billige kombipakker :) betalte nesten 400 for 42 el tester og 18 g tester. ville ha mest mulig g tester ;)
edit. rask levering hadde de også :)

God morgen.
11-12 dpo I dag.
Etter litt humping i går så gikk jeg på do som vanlig. Når jeg tørket meg så var det lys rosa det som kom på papiret. Det har skjedd en gang tidligere etter humping, men er ikke vanlig for meg.
Festeblødning?

Heier på dere :)

Bare 2 dager til ikm nå. Spennende saker altså :)
Men jo mer det nærmer seg, jo mer nervøs blir jeg. Hva har jeg begitt meg ut på? Vi er jo 2 som har planlagt det sammen, men det er jo min kropp som må gjennomgå alt... Men på den andre siden så er den jo "designet" for å kunne klare det. Andre har jo gjort det før meg og fortalt sine historier. Hvordan kommer min historie til å bli?
Må vel bare ha troen på at alt går fint :love7

Kjenner det er veldig godt å ha en plass en kan lufte tankene sine altså :rolleyes:

(Småvondt ilivmorområdet nå når jeg sitter lent framover og skriver. Forhåpentligvis er det bare luft...)

Er det ikke sånn at alle slimhinner blir mer "sårbare"?
Brukte en tannpirker isted og klarte å ta hull på tannkjøttet. Blødde mer enn vanlig. *på leting etter syptomer :p *
Det er riktig at tannkjøttet blør lettere ved graviditet:)

Tok en CB+ nå, og den er negativ...
Så vi får se om tanta dukker opp eller ikke utover uka da...
Kjenner jeg er bittelitt skuffa, men det hadde overrasket meg litt hvis den satt på første forsøk da :)
Men hvis tanta ikke dukker opp innen fredag/lørdag så blir det en ny test. Håper jo i det lengste at hcg nivået rett og slett var for lavt.

Tok en CB+ nå, og den er negativ...
Så vi får se om tanta dukker opp eller ikke utover uka da...
Kjenner jeg er bittelitt skuffa, men det hadde overrasket meg litt hvis den satt på første forsøk da :)
Men hvis tanta ikke dukker opp innen fredag/lørdag så blir det en ny test. Håper jo i det lengste at hcg nivået rett og slett var for lavt.

Det er lov å krysse fingerene for deg :)

Det er det :)
Ingen direkte tegn til TR enda, så man håper jo i det lengste.

Er i samme situasjon som deg, tr kan være rett rundt hjørnet, men satser på at hu holder seg unna;) Heier på oss :)

Jeg og!
Kjæresten har bestilt tur til London til oss i kveld som en liten trøst :)
Så utrolig koselig:) Når skal du reise? London er en fin by!

Back
Topp