Lire
Glad i forumet
har kjøpt mange billigtester så tenkte å ta en ett par dager før ikm greit å vite om hun kommer eller ikke
Kommer nok til å kjøpe inn litt billigtester hvis det ikke klaff denne gangen. Hvor har du kjøpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har kjøpt mange billigtester så tenkte å ta en ett par dager før ikm greit å vite om hun kommer eller ikke
tostreker.no syns de hadde greie og billige kombipakker betalte nesten 400 for 42 el tester og 18 g tester. ville ha mest mulig g testerKommer nok til å kjøpe inn litt billigtester hvis det ikke klaff denne gangen. Hvor har du kjøpt?
Livmortappen er mer følsom og blør kett ved graviditet. Håper for deg
Håper med dereTakk
Har ikke tenkt over at tappen blir mer følsom, hehe. Kjæresten er overbevist om at det er spire på gang, håper han har rett
Håper med dere
Heier på dere
Det er riktig at tannkjøttet blør lettere ved graviditetEr det ikke sånn at alle slimhinner blir mer "sårbare"?
Brukte en tannpirker isted og klarte å ta hull på tannkjøttet. Blødde mer enn vanlig. *på leting etter syptomer *
Tok en CB+ nå, og den er negativ...
Så vi får se om tanta dukker opp eller ikke utover uka da...
Kjenner jeg er bittelitt skuffa, men det hadde overrasket meg litt hvis den satt på første forsøk da
Men hvis tanta ikke dukker opp innen fredag/lørdag så blir det en ny test. Håper jo i det lengste at hcg nivået rett og slett var for lavt.
Det er lov å krysse fingerene for deg
Det er det
Ingen direkte tegn til TR enda, så man håper jo i det lengste.
Er i samme situasjon som deg, tr kan være rett rundt hjørnet, men satser på at hu holder seg unna Heier på oss
Så utrolig koselig Når skal du reise? London er en fin by!Jeg og!
Kjæresten har bestilt tur til London til oss i kveld som en liten trøst
Så utrolig koselig Når skal du reise? London er en fin by!