Håper <3

Fysj, lenge siden jeg har vært så øm i magen av TR. Men satser på at det går over snart.
Begynte å fundere på når eggløsning evt blir. I følge PeriodTracker skal det være ca 13.januar siden syklusen denne gangen ble på 26 dager. Men kan jo være litt variasjon skjønner jeg, siden forrige syklus begynte med en SA...

Ferdig med første TR etter SA.
Så nå er det bare å humpe jevnlig og prøve å treffe EL :D

Vært ute og kjøpt ny hvit skjorte til kjæresten i dag. Vi drar nordover i begravelse på fredags natt, og han syntes det var helt feil å ha på seg samme skjorta han hadde på på julaften. Blir godt å endelig få det overstått. Regner med han vil ha noen tunge uker etterpå og.
Er det slemt/teit av meg å bekymre meg for om vi treffer EL eller ikke? Skjønner jo at han ikke er så lysten når han er lei seg, men samtidig så vil vi jo gjerne ha en liten spire... Men jeg kan jo ikke presse han til å ha sex med meg heller...

Ferdig med første TR etter SA.
Så nå er det bare å humpe jevnlig og prøve å treffe EL :D

Vært ute og kjøpt ny hvit skjorte til kjæresten i dag. Vi drar nordover i begravelse på fredags natt, og han syntes det var helt feil å ha på seg samme skjorta han hadde på på julaften. Blir godt å endelig få det overstått. Regner med han vil ha noen tunge uker etterpå og.
Er det slemt/teit av meg å bekymre meg for om vi treffer EL eller ikke? Skjønner jo at han ikke er så lysten når han er lei seg, men samtidig så vil vi jo gjerne ha en liten spire... Men jeg kan jo ikke presse han til å ha sex med meg heller...
Ville snakket med han jeg, og forklart hvordan du føler det :)

Han er heldigvis veldig forståelsesfull av seg :)
Så vi ble enige om å ta det litt som det kommer :)
Så bra ;) Høres ut som en super mann du har

Så trøtt etter å ha tatt nattoget nordover. Ble lite søvn der, men fikk tatt oss en lur hos svigers nå.
Og jeg fikk utnytta at kjæresten våkna med en hard en til meg ;)

Begravelse mandag... Blir nok ei tung uke som følger den...

Så trøtt etter å ha tatt nattoget nordover. Ble lite søvn der, men fikk tatt oss en lur hos svigers nå.
Og jeg fikk utnytta at kjæresten våkna med en hard en til meg ;)

Begravelse mandag... Blir nok ei tung uke som følger den...
Hehe, ja de må du utnytte ;) Lykke til imorgen!

Begravelsen er ferdig, så nå kan vi begynne å få hverdagen tilbake til normalen igjen.

Kjennes ut som EL er på gang :D Samboeren lurte på om vi har lagt inn nok aksjer denne perioden. Kanskje vi blir å legge oss tidlig i kveld ;)

1-2 dpo i dag. Håper bare tiden går fort fram til IKM :) Ikke noe mer EL-slim å spore ihvertfall.
Ønsker så inderlig at en liten spire klorer seg fast denne mnd. Kommer til å gå å kjenne etter symptomer hver dag sikkert :p
Krysser fingrene for deg ;)

Back
Topp