Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i ny syklus
Ville snakket med han jeg, og forklart hvordan du føler detFerdig med første TR etter SA.
Så nå er det bare å humpe jevnlig og prøve å treffe EL
Vært ute og kjøpt ny hvit skjorte til kjæresten i dag. Vi drar nordover i begravelse på fredags natt, og han syntes det var helt feil å ha på seg samme skjorta han hadde på på julaften. Blir godt å endelig få det overstått. Regner med han vil ha noen tunge uker etterpå og.
Er det slemt/teit av meg å bekymre meg for om vi treffer EL eller ikke? Skjønner jo at han ikke er så lysten når han er lei seg, men samtidig så vil vi jo gjerne ha en liten spire... Men jeg kan jo ikke presse han til å ha sex med meg heller...
Ville snakket med han jeg, og forklart hvordan du føler det
Så bra Høres ut som en super mann du harHan er heldigvis veldig forståelsesfull av seg
Så vi ble enige om å ta det litt som det kommer
Så bra Høres ut som en super mann du har
Hehe, ja de må du utnytte Lykke til imorgen!Så trøtt etter å ha tatt nattoget nordover. Ble lite søvn der, men fikk tatt oss en lur hos svigers nå.
Og jeg fikk utnytta at kjæresten våkna med en hard en til meg
Begravelse mandag... Blir nok ei tung uke som følger den...
Hehe, ja de må du utnytte Lykke til imorgen!
Krysser fingrene for deg1-2 dpo i dag. Håper bare tiden går fort fram til IKM Ikke noe mer EL-slim å spore ihvertfall.
Ønsker så inderlig at en liten spire klorer seg fast denne mnd. Kommer til å gå å kjenne etter symptomer hver dag sikkert