Håper <3

Det var kjapt syns jeg ;) Lykke til nå:)

At TR var ferdig?
Tror EL blir slutten av neste uke, og det er finfint for da har kjæresten fri :)
Blir en humpete helg :P
Ja, var det jeg tenkte på ja :) Happy humping som det så fint sies på fagspråket :p

Åja, trodde du hadde kortere mens enn det :p

Så snodig. Kjæresten kom hjem i går, og som seg hør og bør så ble det litt sengekos :)
Men når jeg var på do etterpå så var det ikke rosa på papiret, det var mer rosarødt. Sjekka med fingeren etterpå, men da var det ikke noe farge på utfloden. Tok en test igjen på torsdag, bare for å sjekke, og testen var like blendahvit som tidligere.
Regner jo med at jeg ikke er gravid, har jo ikke noen symptomer på noe annet enn at jeg er litt småkvalm i hytt og pine.

Får bare håpe at kjæresten ikke må ut å reise til neste helg, el skal komme ca da :)

I følge PeriodTracker så er vi inne i den fruktbare uka nå. Så får vi håpe at alt klaffer denne gangen og at det blir en novemberspire da :)

Er litt støl nederst i magen, mulig jeg har spist for mye lakris :P
Men synes fremdeles at mensen var rar denne gangen. Testa jo når den var ferdig og, så tror jo ikke at det er noe der, men klarer ikke å la være å undre meg over det fordi.

CD 19, 3 dpo.
Spennende å se om det ble noe ut av denne eggløsningen. Litt uheldig å ligge med feber kanskje når egget slapp, men vi la inn aksjer dagen før, så vi kan jo ha vært heldig fordi. Slengte på noen til i går 2dpo, sånn for sikkerhets skyld. Man vet jo aldri :)

Herregud så glad jeg er for at gårsdagen er ferdig.
Urven og rar hele dagen, rar i magen og kvalm.
Hurra for omgangssyka... :/

Heldigvis mye bedre i dag. Får i meg litt drikke og skal prøve meg på ett rundstykke snart :)

Mens + omgangssyka = No fun!

Back
Topp