Håper <3

Herregud så glad jeg er for at gårsdagen er ferdig.
Urven og rar hele dagen, rar i magen og kvalm.
Hurra for omgangssyka... :/

Heldigvis mye bedre i dag. Får i meg litt drikke og skal prøve meg på ett rundstykke snart :)

Mens + omgangssyka = No fun!
Uff, dårlig kombo :( God bedring ;)

Herregud så glad jeg er for at gårsdagen er ferdig.
Urven og rar hele dagen, rar i magen og kvalm.
Hurra for omgangssyka... :/

Heldigvis mye bedre i dag. Får i meg litt drikke og skal prøve meg på ett rundstykke snart :)

Mens + omgangssyka = No fun!

Usj, det hørtes ikke noe særlig ut :S God bedring! :)

Hadde en skikkelig crap dag i går..
Hormonella var nok på besøk, og gjorde livet miserabelt fra før lunsj til jeg la meg.
Og hun er her nok litt i dag og kjenner jeg.

Stress og følelser velter fram når jeg helst vil ha de under kontroll...

Men var så heldig å få snakke med en coach i går, det hjalp godt. Så nå vurderer jeg å begynne med yoga og pusteøvelser igjen, det kan hjelpe meg til å få orden på ting igjen :)

Det snør filleryer ute, og det legger virkelig en demper på humøret...
Men hadde fantastisk sex i går!
Selv om samborern hadde hodepine som hadde vært der hele dagen, så leverte han sakene ;)
Aksjer herved lagt inn for en julebaby!

I dag skal vi i banken å signere finansieringspapirene på den nye leiligheta. Og vi har begynt å pakke til flytting. Blir overrasket over hvor mye ting vi egentlig har liggende....

Det blir veldig spennende :)
Er første jeg har vært med på å kjøpe, men samboeren har vært gjennom det to ganger før :)
3 soverom burde holde håper jeg, og kjøkkenet er stort, noe jeg elsker :D
Så morro :) Det er gøy å flytte inn i ny bolig ;)

EL slim i dag, masser av det og føltes det ut som. Så da er det vel EL om 3-4 dager tenker jeg :)
Så bra, det blir spennende ;) Tenk om det blir desemberbaby ut av dette ;)

Det hadde vært så fint :)

Spurte mamma for noen uker siden om den gamle vugga fremdeles eksisterte. Heldigvis har tanten min tatt vare på den, så det var bare å si ifra når vi trengte den :)
Så bra ;) Koselig å bruke gamle ting om igjen!

Back
Topp