Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk jenter
Testetøsa begynner å våkne, så jeg sitter å lurer på å bestille noen g-test strimler
Men jeg har jo 3 cb+, så egentlig så trenger jeg ikke flere
Hahah, sånn jeg har sittet å tenk i dag også Men har 4 bt, 1 a1 test og 1 cbd m/u.i så jeg trenger ikke fler nå
Snikete den derre testetøsa
Hvordan går det med deg?
Jeg er 3 eller 6 dpo og har også ømme bryster, mest brystvortene. Blir spennende å se for oss begge. Lykke til
Det går greit Har ikke tro på denne ppen, så venter egentlig bare på tr. Fikk snakka med ei venninne i helga, og hu mener at jeg stresser litt mye med dette.. Skal prøve å tenke på noe annet håper virkelig for deg, vil se en positiv test Og yey for ømme pupperGår bra
6dpo og håper puppene blir ømmere.
Enn med deg?
Det går greit Har ikke tro på denne ppen, så venter egentlig bare på tr. Fikk snakka med ei venninne i helga, og hu mener at jeg stresser litt mye med dette.. Skal prøve å tenke på noe annet håper virkelig for deg, vil se en positiv test Og yey for ømme pupper
Nei, tr må holde seg unna Prøver å fokusere litt på trening, jobb og litt småprosjekter hjemmeEn venninne av meg mener at jeg stresser for mye når jeg er innpå her. Men det er vel kanskje fordi at når jeg møter henne så blir det litt prat om det... så jeg sluttet å prate med henne om forumet.
Ikke alltid så greit å tenke på annet. Men prøver å lese bøker og gjøre klart til flytting og å søke jobb
Begynner å miste litt troen på denne ppen i dag. Null tegn eller symptomer... men håpet er heldigvis ikke ute før tr er her