Håper <3

Nesten samme her:) Jeg er nå mellom 7 og 10 dpo (mest sannsynlig, har ikke brukt el-tester). Har så lyst å teste, men skal holde meg til mandag..kanskje tirsdag. Eller til langt over ikm hvis den ikke kommer...men da er jeg flink ja!

Det blir spennende. Håper vi lykkes:)

Nesten samme her:) Jeg er nå mellom 7 og 10 dpo (mest sannsynlig, har ikke brukt el-tester). Har så lyst å teste, men skal holde meg til mandag..kanskje tirsdag. Eller til langt over ikm hvis den ikke kommer...men da er jeg flink ja!

Det blir spennende. Håper vi lykkes:)

Lurer på å vente til onsdag med å teste, selv om det frister veldig å teste nå.
Men jeg var opp og tissa halv 7, og burde holde meg i over en time til i tilfelle, men det vet jeg ikke om jeg klarer :D

Ikke testet enda.

Gikk på do i går ettermiddag, og når jeg tørket meg så var det frisk lyserødt blod på papiret.
Brukte truseinnlegg resten av kvelden og i natt, men det er bare brun spotting som er kommet.
På ett vis så går jeg og bare venter på mensen, men det er jo forhåpentligvis bare en uskyldig spotting *krysser fingrene*

Hvordan går det med deg Ønsket?

Får satse på at det er spotting! :) Får vel svaret snart nå.. Jeg også! Hvis ikke tr er kommet lørdag, blir det ny test lørdag eller søndag. Varierer mellom 31 og 32 dager (og litt 29 og 30). Lørdag er 32. Spennende! Mange rare følelser og litt symptomer tror jeg. :)

Krysser fingrene for oss. :)

Gikk ikke veien denne mnd, TR kom med ett brak i går kveld. Deppa...
Skjønner jeg godt! Er faktisk overrasket over hvor lei meg jeg blir, når alle venninner blir gravide etter kort tid eller uplanlagt :(

Skjønner jeg godt! Er faktisk overrasket over hvor lei meg jeg blir, når alle venninner blir gravide etter kort tid eller uplanlagt :(

Uff, ja... Har sluppet unna det til nå, men 2 av mine venninner sine barn blir 2 år i år, så det er nesten så jeg bare venter på beskjed om at neste baby kommer til oktober eller noe.

Vi har lov å være lei oss og deppa synes jeg. Det hadde sikkert de vært hvis det hadde vært omvendt og tenker jeg.

Uff, ja... Har sluppet unna det til nå, men 2 av mine venninner sine barn blir 2 år i år, så det er nesten så jeg bare venter på beskjed om at neste baby kommer til oktober eller noe.

Vi har lov å være lei oss og deppa synes jeg. Det hadde sikkert de vært hvis det hadde vært omvendt og tenker jeg.
Ja, og så ser jeg på mannen at han lengter etter baby! Senest i går spurte han om når el var.. Og da er det så vondt når det ikke går :( Uff, var ikke meningen å bli så deppa, men det er vondt når det ikke fungerer...

Første halvdel av flyttekaos er unnagjort og vi låner en leilighet hos naboene til svigersøs.
Påska ble ikke helt den kosen vi hadde tenkt oss. Samboeren havna på sykehus med brystsmerter skjærtorsdag og måtte bli over natten til observasjon og har vært sliten etter det... Men flinke legene testa for alt det kunne være og han er frisk og fin, bare muligens en virusbasert brysthinnebetennelse.
Nå går vi bare å venter på EL. Skal komme i løpet av noen dager nå, for slimet var på plass i dag :)

Helvette!!!
EL er her, og alt skulle vært fint med kos og humping og greier.
Men neida!!!
Samboeren har fått seg en skikkelig halsbetennelse og er helt ute av spill! :wtf:
Why is this happening to us?!?!?!
Mest lyst til å grine... :sad010

Så først hangler han i 2 mnd, så jobber seg nesten ihjel, får infulensa, brysthinnebetennelse og litt angst, og nå halsbetennelse...

Nesten så jeg bare gir opp denne babygreia jeg...
Humpa litt på fredag eller lørdag, men det var nok for tidlig til å treffe EL tenker jeg...

Å nei:( så dumt! Utrolig irriterende da! Selv om det selvfølgelig er synd på han som er syk. Æsj:(

Back
Topp