Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med el-testing. De testene irriterer meg forresten. men skal vel prøve på nytt denne måneden også... Forteller du samboer at du tester?/resultatet? Blir han stresset?
Var hans forslag. Han er nok ganske ivrig på at vi skal treffe EL
Så han får vite, og er nysgjerrig nok til at han spør hvis jeg ikke har sagt noe om EL, TR eller annet på en stund
Å, så koselig!!
Å, så koselig!!
Enn din, er han nyskjerrig?
Nei Ikke akkurat. Jeg er lei meg for det. Han sier han vil, men føler det ikke på noen annen måte enn at han sier at han vil. Det er ganske sårt egentlig. Men ganske normalt også har jeg skjønt. Du er heldig.
Ja, jeg er nok heldig
Men som du sier, det er nok vanligere at de er som din som ikke vil vite mye, og venter mer på å få beskjed at det er spire på vei.
Råheldig. Nyt det.
Ja, det er vel vanligere..skal prøve å huske det.
EL er visst på plass Tatt 19.45 i kveld.
Så bra! Lykke til.
Det er jo sant, men artig at han er så ivrig. Mye større sjanse da, når man har kontroll på el. Hvilken syklusdag er du på nå?
CD 13 i dag. Ikm 18.mai. Hatt en fin jevn syklus på 27 dager de siste mnd, så regner med den gjelder nå og.
Enn du?
Ser det er noen dager siden du har skrevet i dagboka di.
Åja. Jeg er på cd 10 med ikm ca. 23.mai. Varierer mellom 30 og 31 dager og nå sist 29.. Men ganske stabilt egentlig da. Tror jeg testet etter el for sent sist (men merket det på kroppen da). Begynte i dag på cd 10, det kan jo hende den er tidligere enn jeg tror osv. Kalenderen foreslår cd.18..
Krysser fingrene for dere nå da