Håper <3

Tatt min første EL test :)
Langt ifra positiv da, men måtte jo sjekke :)
Tatt 21.25 29/4-15.
43b538e97fcb4545547c5e4ce024bf1f

Gratulerer med el-testing. De testene irriterer meg forresten. :p men skal vel prøve på nytt denne måneden også... Forteller du samboer at du tester?/resultatet? Blir han stresset?

Gratulerer med el-testing. De testene irriterer meg forresten. :p men skal vel prøve på nytt denne måneden også... Forteller du samboer at du tester?/resultatet? Blir han stresset?

Var hans forslag. Han er nok ganske ivrig på at vi skal treffe EL :P
Så han får vite, og er nysgjerrig nok til at han spør hvis jeg ikke har sagt noe om EL, TR eller annet på en stund :)

Var hans forslag. Han er nok ganske ivrig på at vi skal treffe EL :P
Så han får vite, og er nysgjerrig nok til at han spør hvis jeg ikke har sagt noe om EL, TR eller annet på en stund :)

Å, så koselig!! :)

Enn din, er han nyskjerrig?

Nei:( Ikke akkurat. Jeg er lei meg for det. Han sier han vil, men føler det ikke på noen annen måte enn at han sier at han vil. Det er ganske sårt egentlig. Men ganske normalt også har jeg skjønt. Du er heldig. :D

Nei:( Ikke akkurat. Jeg er lei meg for det. Han sier han vil, men føler det ikke på noen annen måte enn at han sier at han vil. Det er ganske sårt egentlig. Men ganske normalt også har jeg skjønt. Du er heldig. :D

Ja, jeg er nok heldig :)

Men som du sier, det er nok vanligere at de er som din som ikke vil vite mye, og venter mer på å få beskjed at det er spire på vei.

Ja, jeg er nok heldig :)

Men som du sier, det er nok vanligere at de er som din som ikke vil vite mye, og venter mer på å få beskjed at det er spire på vei.

Råheldig. :) Nyt det. :)

Ja, det er vel vanligere..skal prøve å huske det. :)

Råheldig. :) Nyt det. :)

Ja, det er vel vanligere..skal prøve å huske det. :)

Jeg nyter det veldig. Han vet det nærmer seg el nå, så han holder seg unna både øl og whisky fram til etter da denne PP.
Så i går var vi innom ølbutikken her i byen og kjøpte inn noen koseøl han kan ha til neste helg :)

Du kan jo snakke med han og høre om han er interessert i å vite mer. Kan jo hende han bare er redd for å spørre.

Det er jo sant, men artig at han er så ivrig. Mye større sjanse da, når man har kontroll på el. Hvilken syklusdag er du på nå?

CD 13 i dag. Ikm 18.mai. Hatt en fin jevn syklus på 27 dager de siste mnd, så regner med den gjelder nå og.

Enn du?
Ser det er noen dager siden du har skrevet i dagboka di.

Åja. :) Jeg er på cd 10 med ikm ca. 23.mai. Varierer mellom 30 og 31 dager og nå sist 29.. Men ganske stabilt egentlig da. Tror jeg testet etter el for sent sist (men merket det på kroppen da). Begynte i dag på cd 10, det kan jo hende den er tidligere enn jeg tror osv. Kalenderen foreslår cd.18.. :)
Krysser fingrene for dere nå da:)

Åja. :) Jeg er på cd 10 med ikm ca. 23.mai. Varierer mellom 30 og 31 dager og nå sist 29.. Men ganske stabilt egentlig da. Tror jeg testet etter el for sent sist (men merket det på kroppen da). Begynte i dag på cd 10, det kan jo hende den er tidligere enn jeg tror osv. Kalenderen foreslår cd.18.. :)
Krysser fingrene for dere nå da:)

Men da er vi i samme IKM gruppe da! Fant ikke navnet ditt der. Kom og joine oss da! :)

Back
Topp