Håper <3

Ouch.. SYND! Men du! Forslag: få time hos turnuslege. Du venter farken ikke til 27. august kjære deg.

De hadde ikke flere ledige ordinære timer før ferieavviklingen. Tenker jeg blir med samboeren til hans lege og syter meg til blodprøver....
Hvis ikke hører jeg kanskje om en turnuslege kan :)

Ja, eller spør om turnuslege med en gang. :) Det er jo ikke legen som skal ta blodprøvene heller? Men legen som skal bestemme hva som skal tas ja mest sannsynlig.. Men sjekk på nytt du, kanskje du til og med får time før samboeren din? Og så bestiller du til 27. august, så kan du snakke med fastlegen din da. :) Lykke til. :)

Samboeren spurte legen sin om jeg hadde kunne vært med, og fikk til svar at det hadde ikke vært noe vits før til høsten uansett. Så da slår jeg meg til ro med det. Er uansett registrert på papiret som han må levere med sædprøven.
5dpo i dag :)

Samboeren spurte legen sin om jeg hadde kunne vært med, og fikk til svar at det hadde ikke vært noe vits før til høsten uansett. Så da slår jeg meg til ro med det. Er uansett registrert på papiret som han må levere med sædprøven.
5dpo i dag :)

Åja:) Bra du kunne slå deg til ro med det da. :)

Æsj, superteite TR kom denne måneden og...
Synes det er nok nå :(
Har så lyst å bli gravid!!
Lå og gråt i senga i morrest sammen med samboeren, for jeg kjente TR begynte å bygge seg opp.
Så på onsdag drar han og leverer en sædprøve.

Får prøve å fokusere på andre ting, strikke og kose meg, og håpe på ett gløtt av finvær snart.

Æsj, superteite TR kom denne måneden og...
Synes det er nok nå :(
Har så lyst å bli gravid!!
Lå og gråt i senga i morrest sammen med samboeren, for jeg kjente TR begynte å bygge seg opp.
Så på onsdag drar han og leverer en sædprøve.

Får prøve å fokusere på andre ting, strikke og kose meg, og håpe på ett gløtt av finvær snart.
Du og?? Æsj, dumme tr... Her blir det og undersøkelser, hadde håpt vi skulle klare dette selv :/

Du og?? Æsj, dumme tr... Her blir det og undersøkelser, hadde håpt vi skulle klare dette selv :/

Meg er det visst ikke vits å undersøke før i august, så man får vel bare vente og se.
Samboeren dro ned og leverte en prøve i dag istedet, tenkte det var likså greit siden papirene allerede var i orden.
Håper det klaffer av seg selv sånn plutselig, men det er vanskelig å la være å tenkte på at noe kan være galt...

Meg er det visst ikke vits å undersøke før i august, så man får vel bare vente og se.
Samboeren dro ned og leverte en prøve i dag istedet, tenkte det var likså greit siden papirene allerede var i orden.
Håper det klaffer av seg selv sånn plutselig, men det er vanskelig å la være å tenkte på at noe kan være galt...

Skjønner det er mye å tenke på, ja! Håper virkelig det klaffer for dere plutselig. :) Tenk om vi blir gravide ca. samtidig? :) OG bor i samme område. (Trøndelag?) . Synes bare du virker trivelig og vi skal mest sannsynlig flytte til Trøndelag nå etter hvert. :) H

Skjønner det er mye å tenke på, ja! Håper virkelig det klaffer for dere plutselig. :) Tenk om vi blir gravide ca. samtidig? :) OG bor i samme område. (Trøndelag?) . Synes bare du virker trivelig og vi skal mest sannsynlig flytte til Trøndelag nå etter hvert. :) H

Åh, skal dere flytte til trøndelag? Så gøy! Jeg har aldri angret på at jeg flyttet hit for 10 år siden :)
Har dere begynt å se på områder dere vil flytte til?

Åh, skal dere flytte til trøndelag? Så gøy! Jeg har aldri angret på at jeg flyttet hit for 10 år siden :)
Har dere begynt å se på områder dere vil flytte til?

Ja. :) Så bra at du trives der. Det er jo ikke så store avstander der uansett, men det blir ca. midt i. Hehe. Kan skrive det privat senere kanskje. :) Synes det er vanskelig å skrive sånn her "offentlig ". Håper det klaffer for oss da. Hvis ikke får vi møtes å strikke mens vi venter. ;) Jeg har mange prosjekter!

Back
Topp