Håper <3

Uff, skjønner deg så godt.. Leit at det skal være sånn.. Lurt med alkoholforbud, tror jeg vi skal innføre i heimen her og Lykke til hos legen

Ganske lei nå...

PP 10 var vi på ferie, greit nok. Vi tok i bunn og grunn en pausemåned.
PP 11, ferie hos svigers... Ikke akkurat ferie...

Nå er vi i PP 12...
Vi har pålagt oss alkoholforbud. Ikke at vi drikker mye til vanlig, men nå skal ikke en dråpe ned.
Har legetime 27/8, på bursdagen min. Vi får se om legen har lyst til å hjelpe meg da.
Samboeren skal ta en ny sædprøve siden det er lurt at det testes to ganger med noen mnd mellomrom.

Så får vi se da om det blir en baby på oss etter hvert :Heartred

Skjønner du er lei. Får håpe legen vil hjelpe deg på bursdagen din! Det synes jeg. :) Har absolutt trua på dere.

Når du har bursdag er vi på vei nedover til vårt nye liv. Håper vi finner roen da. :)

Håper du blir litt mindre lei.. Det går vel opp og ned der også. :)

Alkoholforbud var lurt, har også hatt det, men nå har jeg ikke det...Får se når ting roer seg og vi har flyttet. Det er lurt. :)

Sitter og venter på å få tatt blodprøver hos legen. Hurra for meg!

Blir sjekket for alt mellom himmel og jord hørtes det ut som.
Og hvis alt ser greit ut hos meg, så kan det rett og slett bare være samboeren som må sende svømmerne til vask.

3 glass blod fattigere…
Og det kan bli en henvisning til Medicus.

Lite sammenbrudd i dag.
Helt på grinern og samboeren vil vite hva det er. Men prøver jeg å fortelle så begynner jeg å grine og da får jeg ikke fortalt noe.
Knota det ned på mobilen så han fikk lese og jeg kunne grine.
Så gråt vi sammen og søte han ble forsinka på jobb :/

Lite sammenbrudd i dag.
Helt på grinern og samboeren vil vite hva det er. Men prøver jeg å fortelle så begynner jeg å grine og da får jeg ikke fortalt noe.
Knota det ned på mobilen så han fikk lese og jeg kunne grine.
Så gråt vi sammen og søte han ble forsinka på jobb :/

Å nei :( Stakkar. Føler med deg. :) Så søt han er da. Heldig med han. :)

Positiv EL-test?
ImageUploadedByBV Forum1442260549.047134.jpg

Negativ el-test i dag, kvalm, vondt på høyre side av livmoren og varm og vondt i hodet.

Kjennes ut som en skikkelig eggløsning denne pp, endelig!

De forrige 2-3 har jeg ikke kjent noe til den egentlig, så selv om jeg er uvel og har vondt så er det litt godt :)

Negativ el-test i dag, kvalm, vondt på høyre side av livmoren og varm og vondt i hodet.

Kjennes ut som en skikkelig eggløsning denne pp, endelig!

De forrige 2-3 har jeg ikke kjent noe til den egentlig, så selv om jeg er uvel og har vondt så er det litt godt :)

Det høres veldig bra ut. :D

Fått svar på blodprøvene fra legen, og hormoner og vitaminer og slikt var normalt. Bare noe snodig med jernlageret, så måtte innom å ta en ny blodprøve for å sjekke opp det.
Så legen sendte henvisning til Medicus så vi slapp å prøve ett år til så vi kunne få henvisning til St.Olavs.

Hadde regnet med at det kom til å ta sin tid å få time hos Medicus, men så ringte de i går og vil ha meg inn på en ultralyd allerede i morgen. Veldig kjekt når de ringer rundt når de får avbestillinger :D

Ca. 6 DPO i dag.

Fått svar på blodprøvene fra legen, og hormoner og vitaminer og slikt var normalt. Bare noe snodig med jernlageret, så måtte innom å ta en ny blodprøve for å sjekke opp det.
Så legen sendte henvisning til Medicus så vi slapp å prøve ett år til så vi kunne få henvisning til St.Olavs.

Hadde regnet med at det kom til å ta sin tid å få time hos Medicus, men så ringte de i går og vil ha meg inn på en ultralyd allerede i morgen. Veldig kjekt når de ringer rundt når de får avbestillinger :D

Ca. 6 DPO i dag.

Nei så fint! :) Da skjer det jo ting. Men jeg skjønte ikke det med ett år til og St. Olav? Må man prøve i to år for å bli henvist til sykehus? :)

Ok, da har vi vært gjennom en liten utredning...

Svømmerne til samboeren er fine, eggene er det mange av, egglederne og livmorhulen er finfin.

Så vi er plassert i kategorien "Ufrivillig barnløs" :(
Så bra at alt er i orden :) Men samtidig sikkert frustrerende... Hva blir gangen videre nå?

Back
Topp