Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg Det gjorde hu i går her *happy*Ser ut som TR holder på å pakke kofferten igjen
Hvor lang tid tok det fra han tok prøven til svaret kom? Håper dere klarer det på egenhåndDa har samboeren fått svar på prøven han leverte. Svømmerne er ikke av de ivrigste, og det var 13 millioner spermier pr milliliter... Så ikke tipp topp der altså.
Men vi venter og ser om vi klarer det selv til august når jeg har time til legen
Hvor lang tid tok det fra han tok prøven til svaret kom? Håper dere klarer det på egenhånd
Det er nesten litt sykt å tenke på at 13 millioner kanskje ikke skulle være nok.Da har samboeren fått svar på prøven han leverte. Svømmerne er ikke av de ivrigste, og det var 13 millioner spermier pr milliliter... Så ikke tipp topp der altså.
Men vi venter og ser om vi klarer det selv til august når jeg har time til legen
Det er nesten litt sykt å tenke på at 13 millioner kanskje ikke skulle være nok.
Lykke til!
Jeg er imponert over hva de kan gjøre for å hjelpe spennende tid!Ikke sant! Takk takk
De kunne ha godt av en "vask" for så å bli sprøytet inn i meg sa legen.
Men han skal teste en gang til da, greit å sammenligne
En vask, faktisk! Bilder i hodet..Ikke sant! Takk takk
De kunne ha godt av en "vask" for så å bli sprøytet inn i meg sa legen.
Men han skal teste en gang til da, greit å sammenligne
Ser ut som om tr er på vei. Rosa på papiret nå i kveld.
Sittet hele dagen i bil, sliten og lei...
Off da Føler med deg. Er så kjedelig!
Er bare å satse videre ja! Her er det forventet el 15. juli. Synes det er litt stress nå..
Veldig usikker på når EL er/var denne syklusen. Vi får vel bare vente og se
Er ikke annet å gjøre.