Håper <3

Da har samboeren fått svar på prøven han leverte. Svømmerne er ikke av de ivrigste, og det var 13 millioner spermier pr milliliter... Så ikke tipp topp der altså.
Men vi venter og ser om vi klarer det selv til august når jeg har time til legen :)

Da har samboeren fått svar på prøven han leverte. Svømmerne er ikke av de ivrigste, og det var 13 millioner spermier pr milliliter... Så ikke tipp topp der altså.
Men vi venter og ser om vi klarer det selv til august når jeg har time til legen :)
Hvor lang tid tok det fra han tok prøven til svaret kom? Håper dere klarer det på egenhånd :)

Det er nesten litt sykt å tenke på at 13 millioner kanskje ikke skulle være nok.
Lykke til! :)

Ikke sant! Takk takk :)
De kunne ha godt av en "vask" for så å bli sprøytet inn i meg sa legen.
Men han skal teste en gang til da, greit å sammenligne :)
Jeg er imponert over hva de kan gjøre for å hjelpe :D spennende tid!

Høres ut som du har det fint på ferie og ikke stresser da. :) Det er bra!

Er bare å satse videre ja! Her er det forventet el 15. juli. Synes det er litt stress nå..

Er bare å satse videre ja! Her er det forventet el 15. juli. Synes det er litt stress nå..

Var derfor jeg tok en pausemåned.
Ble ikke så skuffa denne mnd når tr kom pga det.

Men i PP11 blir det heller ikke el testing eller noe, for vi er på besøk hos svigers, og svigersøs og familien er her og. Det gjør det hele litt mer tungvint, og testene glemte jeg av hjemme...
Men samtidig så er det jo en unge på 2 år her, så kanskje det får eggstokkene til å rasle litt ekstra ;) :P

Ganske lei nå...

PP 10 var vi på ferie, greit nok. Vi tok i bunn og grunn en pausemåned.
PP 11, ferie hos svigers... Ikke akkurat ferie...

Nå er vi i PP 12...
Vi har pålagt oss alkoholforbud. Ikke at vi drikker mye til vanlig, men nå skal ikke en dråpe ned.
Har legetime 27/8, på bursdagen min. Vi får se om legen har lyst til å hjelpe meg da.
Samboeren skal ta en ny sædprøve siden det er lurt at det testes to ganger med noen mnd mellomrom.

Så får vi se da om det blir en baby på oss etter hvert :Heartred

Back
Topp