Håper <3

6 dpo. Litt rar i lysken innimellom, ellers lite å melde på symptomfronten.
Kjøpte en giraffbamse i går til den kommende spire. Og funderer på hva jeg skal strikke til den. Blir jo ett sent januarbarn hvis det har klaffet denne gangen :)

Ååå så søtt. Artig å høre at det er flere som kjøper ting. :) Jeg har hele øverste hylle i klesskapet fullt med barnebøker og utstyr. ;) Hoho. Hvorfor ikke. Er jo koselig. :)

Huff da:( så dumt med sopp!

Symptomer kan vel komme etter hvert? :) men spennende tid

Jeg hadde ikke så mange symptomer nå, men fortsatt positive tester ;) Krysser alt jeg kan for deg :D

Ikm i morgen.
Skal teste da :)
Må stå opp tidlig da, for samboeren drar på jobbreise til Midtøsten, og han har så lyst å være med på testingen :)
Hvis ikke "må" jeg vente til fredag liksom.

Men undrer litt.
Hver gang, når jeg skal ha mensen så kommer den samtidig med at jeg må på do å gjøre nr 2. Akkurat som om det er pressinga som setter den i gang.
I går måtte jeg nr 2, og da kom det blod på papiret. Men utover dagen gikk det over til bare rosa utflod og gikk helt over til jeg skulle sove.

Er det flere som har det sånn?
Er jo nesten så jeg får forstoppelse før ikm, for jeg forbinder jo å måtte gjøre nr 2 nær ikm med å på en måte presse fram blod. Og det vil jeg jo ikke...

Ikm i morgen.
Skal teste da :)
Må stå opp tidlig da, for samboeren drar på jobbreise til Midtøsten, og han har så lyst å være med på testingen :)
Hvis ikke "må" jeg vente til fredag liksom.

Men undrer litt.
Hver gang, når jeg skal ha mensen så kommer den samtidig med at jeg må på do å gjøre nr 2. Akkurat som om det er pressinga som setter den i gang.
I går måtte jeg nr 2, og da kom det blod på papiret. Men utover dagen gikk det over til bare rosa utflod og gikk helt over til jeg skulle sove.

Er det flere som har det sånn?
Er jo nesten så jeg får forstoppelse før ikm, for jeg forbinder jo å måtte gjøre nr 2 nær ikm med å på en måte presse fram blod. Og det vil jeg jo ikke...

Spennende med testing i morgen da☺

Kjenner ikke til det samme som du beskriver, men jeg merker at om jeg har orgasme med/uten samleie i ikm - tida, så kan tr bli framskyndet 1 dag eller 2 i forhold til normalen.

Back
Topp