Håp om søsken

Hurra for oppstart :D

Ekstrem hodepine utover ettermiddagen og kvelden nå. Jeg har tatt smertestillende, men synes ikke det hjelper. Om det er bivirkning av Estradotplaster så håper jeg at det kun er i oppstarten jeg reagerer sånn. :( Progynova ble jeg "bare" veldig trøtt av.

Ekstrem hodepine utover ettermiddagen og kvelden nå. Jeg har tatt smertestillende, men synes ikke det hjelper. Om det er bivirkning av Estradotplaster så håper jeg at det kun er i oppstarten jeg reagerer sånn. :( Progynova ble jeg "bare" veldig trøtt av.

Østrogentilskudd kan være noe dritt :shifty:
Håper du sier at det går over igjen til i morgen!

Østrogentilskudd kan være noe dritt :shifty:
Håper du sier at det går over igjen til i morgen!

Ja, hormoner ass. :shifty: Jeg håper du har rett, morgendagen burde bli bedre.:shy:

Hormoner er noe dritt.

Håper du er bedre i dag og så krysser jeg fingrene for dette forsøket!

God jul❤️ Håper hodepinen bare er forbigående!

God jul til deg og! :Heartred Hodepinen kom skikkelig tilbake på ettermiddagen, den var verst på ettermiddagen i går og. Så jeg håper at det ikke er en ny standard. :shifty:

God bedring med hodepinen :)

Det er heldigvis for en god sak som jeg tenkte når jeg pinte meg gjennom uke på uke med synarela :P ❤️

God bedring med hodepinen :)
Det er heldigvis for en god sak som jeg tenkte når jeg pinte meg gjennom uke på uke med synarela :p ❤️

Ja, hva vi utsetter oss for å (kanskje) få en liten en. :Heartred

Hodepinen ga seg heldigvis nokså raskt med paracet i dag. Så i dag hadde jeg vel bare kraftig hodepine i 3 timer, og lett hodepine i 3 timer. Mye bedre enn i går. :) Så nå er jeg litt optimistisk og håper kroppen min venner seg litt til dette her. Vil helst være oppegående til jul med lillegutt, så timingen er så elendig om jeg skal bli dårlig av medisiner nå. :shifty: Hadde det derimot vært en liten spire som "plaget" meg hadde jeg nok vært mer positiv, men jeg er jo ikke så veldig optimistisk til fryseforsøk så jeg kjenner at jeg er lite villig til å lide i juleferien min. :knegg: :shy: Meen jeg skal skjerpe meg, og ikke klage. Stakkar, du hadde jo hodepine lenge. :Heartred Jeg har vært ganske lite plaget på medisiner egentlig.

Godt du er litt bedre idag ❤️

Jeg får voldsomt med migreneanfall på Synarela så trodde jeg skulle få det med Estradot også. Men hadde ikke noe migrene, eller hodepine. Det jeg derimot fikk var kviser! Og de er der enda. Siden august. Merkelig. Klarer ikke å bli kvitt det[emoji85]

Godt du er litt bedre idag ❤️

Virker faktisk enda bedre i dag (*bank i bordet*) så jeg håper at det er en tilvenning, og kanskje ikke en forverring jeg skal forvente. :) Enda jeg tok på nytt plaster i dag da. Får vel vente til i kveld egentlig, med å uttale meg, siden ettermiddagene har vært verst.

Jeg får voldsomt med migreneanfall på Synarela så trodde jeg skulle få det med Estradot også. Men hadde ikke noe migrene, eller hodepine. Det jeg derimot fikk var kviser! Og de er der enda. Siden august. Merkelig. Klarer ikke å bli kvitt det[emoji85]

Trodde jeg svarte deg tidligere i dag, men det var visst bare i tankene. :knegg: Jeg hadde lite plager på Synarela, men det virker som jeg blir mer plaget på Estradot og Progynova (ulike reaksjoner på de to, men de jeg har merket mest). Kan kanskje hende kvisene ikke klarer å gå bort før kroppen din har en lengre "hormonfri" periode. ;)

CD9 - 5. estradotplaster

Julen har vært utrolig fin, lillegutt har kost seg sånn og julen med barn er magisk. Både mannen og jeg er veldig takknemlige for at vi får oppleve dette. :Heartred

Samtidig, nå i romjulen hvor vi har litt julefred hjemme, så kjenner jeg at vi virkelig ønsker oss nummer to. :) Jeg tror det hadde vært fint for gutten vår. Han ville blitt en helt perfekt storebror.

Vi krysser fingrene for 2018, enten baby eller hvert fall gravid i løpet av året. Håpe håpe! :) Jeg har fått en betennelse, så jeg går på antibiotika. Ser ikke ut til å være den samme som "alle" får fra Aten, men lov å håpe at den lager gode forhold for graviditet også. :angelic:

Fortsatt god jul!

God jul god dere, herlig med barn i jula

❤️❤️

Fortsatt god jul[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp