Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hekler denne jakken i skogsgrønn tynn merinoull, i størrelsen 1-3mndNusselig og liten, ganske tidkrevende, men jeg har jo god tid så
Anbefaler alle oppskriftene fra loopsofliberty (se IG), har prøvd tre av de og kjøpt enda flere
![]()
Så nydelig jakke!
Er oppskriftene på engelsk?
Hun har både på engelsk, norsk og dansk. Tror ikke alle oppskriftene finnes på alle språk, men det har jeg ikke sjekka..

Takk! Da kan jeg se etter norske oppskrifter.![]()
Sjekket nå, du må nok belage deg på engelsk eller dansk![]()
Det er veldig lite forskjell, og hun har forklaringer og videoer så en lett kan forstå, synes jeg.Ah, da spørs det om jeg gidder altså. Er jo så mange fine på norsk også![]()
Finnes mange slike oversettere på nett også om man skulle bli usikker. Kast deg uti Jeg hekler denne jakken i skogsgrønn tynn merinoull, i størrelsen 1-3mndNusselig og liten, ganske tidkrevende, men jeg har jo god tid så
Anbefaler alle oppskriftene fra loopsofliberty (se IG), har prøvd tre av de og kjøpt enda flere
![]()

Nydelig og nydelige farger!*OBS ikke mitt bilde*
Kom over dette settet på Finn, syns det var nydelig mønster, og nydelig sammensetning av farger! Skulle visst om det er jente nå altså..
Vis vedlegget 331357

Sundaysuit av Petite Knit har kommet av pinnene og er i gang en Lillebjørnlue fra Knitting for Olive. Strikker i nøytrale farger, foreløpig. Ble brun dress og beige lue. Klarer ikke bestemme meg helt for hvilket pledd jeg skal strikke enda. Noen tips?
Har ganske mye strikk fra da den kommende storesøster var liten, men hun er født i juli, så må nok strikke litt i de minste størrelsene for å supplere. Blir enda kjekkere å strikke og sy til den lille når vi får vite kjønnet ved OUL![]()
Jeg hekler denne jakken i skogsgrønn tynn merinoull, i størrelsen 1-3mndNusselig og liten, ganske tidkrevende, men jeg har jo god tid så
![]()
*OBS ikke mitt bilde*
Kom over dette settet på Finn, syns det var nydelig mønster, og nydelig sammensetning av farger! Skulle visst om det er jente nå altså..
Vis vedlegget 331357
Ååå, denne skal jeg strikke! Så nydelig!
Enig!
Har du mønsteret? Jeg er ikke så bevandret i mønster verden å lurer på om man må kjøpe hele boka, eller om mønsteret selges enkeltvis?
Jeg tror det er det som heter Lille Dahlia
https://www.ravelry.com/stores/lene-holme-samse-at-ravelry
Er oppskriftene her på engelsk? Hun som strikker må ha på norsk..
Engelsk og svensk ser det ut som. Så om oppskriften må være norsk, må man nok kjøpe hele boka ja.
Må nok kjøpe boken, ja. Jeg har den ikke, men har bestilt på biblioteketEnig!
Har du mønsteret? Jeg er ikke så bevandret i mønster verden å lurer på om man må kjøpe hele boka, eller om mønsteret selges enkeltvis?