Håndarbeidstråden ❤️

Jeg hekler denne jakken i skogsgrønn tynn merinoull, i størrelsen 1-3mnd :cat: Nusselig og liten, ganske tidkrevende, men jeg har jo god tid så ;) Anbefaler alle oppskriftene fra loopsofliberty (se IG), har prøvd tre av de og kjøpt enda flere :)

Vedlegg

• Screenshot_20200714_005015.jpg
    Screenshot_20200714_005015.jpg
    44,1 KB · Visninger: 39
Jeg hekler denne jakken i skogsgrønn tynn merinoull, i størrelsen 1-3mnd :cat: Nusselig og liten, ganske tidkrevende, men jeg har jo god tid så ;) Anbefaler alle oppskriftene fra loopsofliberty (se IG), har prøvd tre av de og kjøpt enda flere :)

Så nydelig jakke! :happy:
Er oppskriftene på engelsk?

Så nydelig jakke! :happy:
Er oppskriftene på engelsk?

Hun har både på engelsk, norsk og dansk. Tror ikke alle oppskriftene finnes på alle språk, men det har jeg ikke sjekka..

Ah, da spørs det om jeg gidder altså. Er jo så mange fine på norsk også :p
Det er veldig lite forskjell, og hun har forklaringer og videoer så en lett kan forstå, synes jeg. :happy: Finnes mange slike oversettere på nett også om man skulle bli usikker. Kast deg uti ;)

*OBS ikke mitt bilde*

Kom over dette settet på Finn, syns det var nydelig mønster, og nydelig sammensetning av farger! Skulle visst om det er jente nå altså..

999A129A-9FF7-44B7-832E-A6013EA8823B.jpeg

LoopsOfLiberty har SÅ mykje fint! Har til no kun hekla djevelhuene derifrå som eg har gitt i gåver, men håpar eg snart kan hekle noko derifrå til ein liten "mini-me" :hilarious:

Jeg strikker masse til vanlig, og har gitt så mye fint (synes jeg selv) bort i barselgaver, men nå har jeg mistet helt lysten - håper og satser på at det kommer tilbake, for ull-unger er det fineste jeg vet!

Sundaysuit av Petite Knit har kommet av pinnene og er i gang en Lillebjørnlue fra Knitting for Olive. Strikker i nøytrale farger, foreløpig. Ble brun dress og beige lue. Klarer ikke bestemme meg helt for hvilket pledd jeg skal strikke enda. Noen tips?

Har ganske mye strikk fra da den kommende storesøster var liten, men hun er født i juli, så må nok strikke litt i de minste størrelsene for å supplere. Blir enda kjekkere å strikke og sy til den lille når vi får vite kjønnet ved OUL :happy:

Så en nydelig versjon av de to plaggene i bruntoner på Instagram for tiden - og se havnet på listen :)

Ikkje så ofte ein kjem over fine hekla klær, så dette må eg sjekka!

Ååå, denne skal jeg strikke! Så nydelig!

Enig!
Har du mønsteret? Jeg er ikke så bevandret i mønster verden å lurer på om man må kjøpe hele boka, eller om mønsteret selges enkeltvis?

Enig!
Har du mønsteret? Jeg er ikke så bevandret i mønster verden å lurer på om man må kjøpe hele boka, eller om mønsteret selges enkeltvis?
Må nok kjøpe boken, ja. Jeg har den ikke, men har bestilt på biblioteket :D knipser et bilde bare av den oppskriften jeg trenger :happy:

Back
Topp