Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger med på denneMen eg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe ei grei heklebok med fine oppskrifter til barn/baby, så hvis noen har tips til hvor eg kan bestille og/eller har en bok de anbefaler så blir eg veldig glad![]()

Vært å kjøpt "Myk start" i dag, masse fine strikkeoppskrifter som ser forholdsvis enkle ut! Gleder meg til å sette igang med noe derifra![]()
Har også fått vite at jeg skal bli tante til ei lita jente senere i vinter, så nå har jeg ikke bare lillegutt i magen jeg kan lage til
Vis vedlegget 135029
Her har eg begynt så smått å hekle litt til babyen, holder på med et tynt ullteppe og laget et par med baby uggs
Men eg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe ei grei heklebok med fine oppskrifter til barn/baby, så hvis noen har tips til hvor eg kan bestille og/eller har en bok de anbefaler så blir eg veldig glad![]()
Jeg holder på å strikke en liten Telemark genserUsikker på hvor mye den kommer til å bli brukt, er mest fordi jeg syntes det er litt gøy med typisk tradisjons strikk!
Jeg har tatt motet til meg, printet ut strikkeoppskrift og skal skaffe meg garn til å strikke ullteppe/hjerteteppe. Har en selbukjole liggende i strikketinen min, som ødela for hele strikkemotivasjonen min. Men nå er jeg klar for et nytt prosjekt!![]()
Så bra! Elsker nye prosjekter! Hehe.., jeg har alltid mange prosjekter på gang - går jeg lei er det bare å bytte. Og så er det jo prosjekter for enhver anledning - togstrikk, tv-strikk, god tid-strikk, kose seg-strikk..Det rare er at strikke- (og forsåvidt sy-lista) aldri krymper, stadig nye ting finner sin plass i køen... Masse lykke til med nytt prosjekt!
Dytter denne opp!
I går ferdigstilte jeg Baby-Skappel, samt smetteskjerf! Hurra! Bilstolposen er snart ferdig, må bare strikke ferdig hetten og sy i knapper - den blir sååå fin, gleder meg til å putte baby oppi denJeg har også sydd sengesett til sprinkelsenga. Må bare få tatt bilder!
Jeg har tatt motet til meg, printet ut strikkeoppskrift og skal skaffe meg garn til å strikke ullteppe/hjerteteppe. Har en selbukjole liggende i strikketinen min, som ødela for hele strikkemotivasjonen min. Men nå er jeg klar for et nytt prosjekt!![]()
Haha, sånn har jeg det å. Her har jeg flere prosjekter på gang både til mini, til meg selv og til ei jeg skal bli tante tilSå bra! Elsker nye prosjekter! Hehe.., jeg har alltid mange prosjekter på gang - går jeg lei er det bare å bytte. Og så er det jo prosjekter for enhver anledning - togstrikk, tv-strikk, god tid-strikk, kose seg-strikk..Det rare er at strikke- (og forsåvidt sy-lista) aldri krymper, stadig nye ting finner sin plass i køen... Masse lykke til med nytt prosjekt!
Ja, jeg var sånn jeg og, frem til den selbukjolen tok meg for drøyt 1,5-2 år siden.Uansett hva jeg gjorde ble det for stramt i mønsteret så det liksom forsvant. Rekket opp gang på gang på gang.. Sååå lei, vet du! Men nå håper jeg det tar seg opp igjen, for det er veldig gøy!!
![]()
Haha, sånn har jeg det å. Her har jeg flere prosjekter på gang både til mini, til meg selv og til ei jeg skal bli tante tilNå må jeg bare bli ferdig med noe før jeg begynner på noe nytt!

Ammeinnlegg var jammen ikke dumtHer er endelig noen bilder. Fant også noe jeg hadde glemt at jeg hadde sydd! Må være graviditetståka![]()
Vis vedlegget 139081
Baby-skappel 0-3 mnd (ser stor ut synes jeg). Sandnes garn Tweed, pinne 5. Halvannet nøste bare.
Vis vedlegget 139082
Smetteskjerf 0-6 mnd i Alpakka, i perlestrikk.
Vis vedlegget 139083
Sengesett 80x100. Kun brukt stoffer jeg hadde liggende. Hadde litt lite av det med blomster, så måtte skjøte på med et hvitt laken. Kjempefornøyd med dette![]()
Vis vedlegget 139084
4 par ammeinnlegg i bambus (med en gammel frotte-badekåpe som bakside). Skal brukes istedenfor engangs innlegg sammen med ullinnlegg som sperrelag.
Vis vedlegget 139085
Tilbehør til stellevesken: vendbart stelleunderlag, smokkholder, lekeholder - her med troll, og fiklefille.. Føler jeg gikk litt amok her!![]()