Håndarbeid

Det kommer seg etter hvert. Sove og spise/drikke som er viktigst akkurat nå.

Fikk litt motivasjon nå som det ble mer påkledning av selvstrikk på frøkna ❤️ Tror kaaaaanskje dette hadde blitt for knapt i august :P

Jeg gidder ikke oppsøke bokhandel i håp om å spare noen kroner, så jeg bestilte den bare på den linken i går:) Lat....

Ser den. Meeen, i dag sparte jeg flust på å klikke og hente Klompelompe - Strikk året rundt (eller hva den nå heter). Koster egentlig 399, og så betalte jeg bare 129,-. Da er det verdt det!

Skal sies at i uansett skulle ut på Norli for å kjøpe ny skolesekk til kommende 7. klassing.

Ser den. Meeen, i dag sparte jeg flust på å klikke og hente Klompelompe - Strikk året rundt (eller hva den nå heter). Koster egentlig 399, og så betalte jeg bare 129,-. Da er det verdt det!

Skal sies at i uansett skulle ut på Norli for å kjøpe ny skolesekk til kommende 7. klassing.
Jeg var tilfeldigvis ved en butikk som solgte klompelompe-bok i dag. Koster akkurat det samme som den jeg fikk i posten:-)

Jeg var tilfeldigvis ved en butikk som solgte klompelompe-bok i dag. Koster akkurat det samme som den jeg fikk i posten:)

Ja, det er jo slett ikke alltid de har slike tilbud altså, tilfeldig jeg så det i dag. Som regel onlineshopper jeg bøker, eller hører om de har de i butikken til mamma.

Herlighet så søt hun er!! [emoji7][emoji7] Hun kledde de plaggene der [emoji1303]

Takker og bukker ❤️ Fornøyd med hun der, tross av at hun ikke ligner på noen andre enn mannen haha :P

Takker og bukker ❤️ Fornøyd med hun der, tross av at hun ikke ligner på noen andre enn mannen haha :p
Det er visst ordnet sånn fra naturens side for at mannfolkene ikke skal forlate de. :p hun ligner nok mer på deg etter hvert. :)

Jepp. Særlig gjelder det den førstefødte - den skal likne far såpass at far ikke kan fraskrive seg noe farskap eller mistenke postmannen! :hilarious:

Jepp. Særlig gjelder det den førstefødte - den skal likne far såpass at far ikke kan fraskrive seg noe farskap eller mistenke postmannen! :hilarious:

Gjelder det mannens førstefødte eller min også? ;p Samboern har jo en fra før, som er veldig lik pappaen da han var liten :)

Gjelder det mannens førstefødte eller min også? ;p Samboern har jo en fra før, som er veldig lik pappaen da han var liten :)
Din også. Min eldste er farens andre, og han var kliss lik sin far når han var ny.
Min andre er mannens første, og han var også som snytt ut av nesa på sin far .:)

Ja, som nøttelitentreet sier, din også.

Back
Topp