Håndarbeid

Davidjakka finner du i nyeste boka sommerstrikk til barn fra klompelompe. Men den har ikke lillemor mønster, det er bare en modifisering jeg har gjort selv.

Hender seg at Ark har bøker billigere hvis du feks reserverer dem på nett og henter i butikk. Vet ikke om de har denne boken inne nå, men bare et tips. Generelt.

Hender seg at Ark har bøker billigere hvis du feks reserverer dem på nett og henter i butikk. Vet ikke om de har denne boken inne nå, men bare et tips. Generelt.
Jeg gidder ikke oppsøke bokhandel i håp om å spare noen kroner, så jeg bestilte den bare på den linken i går:-) Lat....

Pst, bibliotekene har ofte godt utvalg og kan skaffe bøker en vil ha [emoji16][emoji4]

Vis vedlegget 264919 Et nøste unna å være halvveis.. Spent på hva som blir ferdig først - teppet eller babyen :rolleyes:

Da er vi to som er ca halvveis på hvert vårt teppe. Og jeg lurer også på om teppet blir ferdig først eller babyen [emoji23]
Nydelig teppe blir det uansett. Lykke til med siste halvdel [emoji4]

Desverre ikke jeg som har strikket men min mormor:-) det er til lille bolla o magen! Syns det er så utrolig fint [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 264959

For en nydelig farge [emoji7]
Jeg har strikket et likt teppe, bare i naturhvitt som minien vår skal ha [emoji4]

Lite ork til strikking for tiden gitt

Jeg har ikke strikket en maske på lenge nå. Føler jeg ikke orker å ta i strikkepinner for tiden. Tru om det er nå heklekrokene skal tas fart på. Dem er uansett lettere å legge fra seg.

Back
Topp