Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.du finner klompelompemønsteret i boka
https://www.haugenbok.no/bok/I97882...Dxj3lu07kYHjHq9W1sqTkT1V5PI-LwZgaAuz6EALw_wcB
Det er verdt å kjøpe boka for mange oppskrifter. Og er du heldig finner du den kanskje på bokbutikker til en billigere pris.
Takk.
Jeg gidder ikke oppsøke bokhandel i håp om å spare noen kroner, så jeg bestilte den bare på den linken i gårHender seg at Ark har bøker billigere hvis du feks reserverer dem på nett og henter i butikk. Vet ikke om de har denne boken inne nå, men bare et tips. Generelt.
Desverre ikke jeg som har strikket men min mormordet er til lille bolla o magen! Syns det er så utrolig fint [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 264959
Desverre ikke jeg som har strikket men min mormordet er til lille bolla o magen! Syns det er så utrolig fint [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 264959

Vis vedlegget 264919 Et nøste unna å være halvveis.. Spent på hva som blir ferdig først - teppet eller babyen![]()
Nydelig er det! Ligger noen timers arbeid bak det der [emoji1303]
For en nydelig farge [emoji7]
Jeg har strikket et likt teppe, bare i naturhvitt som minien vår skal ha [emoji4]
Lite ork til strikking for tiden gitt
Får ikke lov til å legge ut bilder om dagen, men teppet nærmer seg ferdig! Det hadde jeg aldri trodd.![]()

Haha, kanskje det.Er du banned? Sånt skjer når man forsøker å snike i køen!![]()
Haha, kanskje det.de størrelsesbegrensningene er til å få mark og høyt blodtrykk av.
![]()