Håndarbeid

Fikk det for meg i dag å skaffe heklegarn til å begynne på en duk jeg har oppskrift til. Så jeg kjøpte garn i dag og fant kroker på loftet. Men oppskriften er godt gjemt og jeg fant den ikke [emoji15]

Image1530649902.194080.jpg

Fant et par sokker UFO i kista mi så nå har mannen nye ullsokker til vinteren.

Han har skostr 47 så dem er ganske store, men dem passet :)

Strikkemamma har ødelagt meg... jeg er inne på all slags sider og sikler på stoff... før jeg i det hele tatt har rørt den nye symaskina :hilarious:

Har så lyst å handle fra 100 forskjellige nettsider, problemet er at det blir fort 2000kr på hver bestilling :yuck: og deeet går ikke! :wacky:

Strikkemamma har ødelagt meg... jeg er inne på all slags sider og sikler på stoff... før jeg i det hele tatt har rørt den nye symaskina :hilarious:

Har så lyst å handle fra 100 forskjellige nettsider, problemet er at det blir fort 2000kr på hver bestilling :yuck: og deeet går ikke! :wacky:

200k blir litt mye å svi av ja, enig i det! :hilarious::hilarious::hilarious:

Hihihi! Det er bare å bli vant med det - stoffavhengighet er ikke til å spøke med. ;)

Eg? Pfff... skjønne ikke ka du snakke om? [emoji23][emoji56] Men no skjønne du koffør eg har så hinsides med stoff hjemme [emoji14] har klipt ut masse til M idag, og det vises ikke litt engang på lageret [emoji23][emoji85]

Eg? Pfff... skjønne ikke ka du snakke om? [emoji23][emoji56] Men no skjønne du koffør eg har så hinsides med stoff hjemme [emoji14] har klipt ut masse til M idag, og det vises ikke litt engang på lageret [emoji23][emoji85]

Jeg hadde så mye at jeg beint måtte hive noen sekker og/eller gi bort under en stor opprydning i vinter. Resten er sirlig pakket i esker ettersom jeg liksom ikke har noe sted å sy for tiden. Jeg vet ALT om stoffavhenighet ...og garndilla ...

Jeg hadde så mye at jeg beint måtte hive noen sekker og/eller gi bort under en stor opprydning i vinter. Resten er sirlig pakket i esker ettersom jeg liksom ikke har noe sted å sy for tiden. Jeg vet ALT om stoffavhenighet ...og garndilla ...
Har fått eget syrom[emoji7][emoji7] så nå kan ingenting stoppe meg [emoji56][emoji56]

Må kanskje planlegge prosjekter og plagg før eg handle stoff.. men det va så mye fint.. og når man velge ut et bestemt jersey stoff feks, så må jo ribb og sytråd matche :rolleyes: har ikke så mye fine babyklær etter forrige, det meste syns eg e litt utvaska.. så sku egentlig ha sydd opp masse babytøy :rolleyes:

#stoffavhengig :notworthy

Dere som er glad i å sy. Er mulig å få tak i billig stoff på feks Fretex eller gjenbruk butikker. Gardiner osv som kan brukes til noe annet.
Bare et tips.

Back
Topp