Det hjalp tydeligvis med en lang pause.Skal si du har satt inn 6. giret på symaskinen, nøtte! Kult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjalp tydeligvis med en lang pause.Skal si du har satt inn 6. giret på symaskinen, nøtte! Kult
Strikk meg! Er khempefin!! Har funnet masse der!
Ja, var masse fint! Syntes at den var litt dyr siden tiddelibom skulle være med, så gjett hvem som var fornøyd når den lå på et bord med "169,-" på stort klistremerke.Strikk meg! Er khempefin!! Har funnet masse der!
Du har vært på ark sjønner jeg [emoji14] fikk den også for 169, heeeeelt innafor!Ja, var masse fint! Syntes at den var litt dyr siden tiddelibom skulle være med, så gjett hvem som var fornøyd når den lå på et bord med "169,-" på stort klistremerke.![]()
Måtte se på prislappen nå, og joda, det var visst Ark.Du har vært på ark sjønner jeg [emoji14] fikk den også for 169, heeeeelt innafor!
og deeet går ikke! 
Strikkemamma har ødelagt meg... jeg er inne på all slags sider og sikler på stoff... før jeg i det hele tatt har rørt den nye symaskina
Har så lyst å handle fra 100 forskjellige nettsider, problemet er at det blir fort 2000kr på hver bestillingog deeet går ikke!
![]()

Hihihi! Det er bare å bli vant med det - stoffavhengighet er ikke til å spøke med.Strikkemamma har ødelagt meg... jeg er inne på all slags sider og sikler på stoff... før jeg i det hele tatt har rørt den nye symaskina
Har så lyst å handle fra 100 forskjellige nettsider, problemet er at det blir fort 2000kr på hver bestillingog deeet går ikke!
![]()
Eg? Pfff... skjønne ikke ka du snakke om? [emoji23][emoji56] Men no skjønne du koffør eg har så hinsides med stoff hjemme [emoji14] har klipt ut masse til M idag, og det vises ikke litt engang på lageret [emoji23][emoji85]Strikkemamma har ødelagt meg... jeg er inne på all slags sider og sikler på stoff... før jeg i det hele tatt har rørt den nye symaskina![]()
![]()
Stoffavhengighet er et reelt problem ja [emoji23][emoji85][emoji56]Hihihi! Det er bare å bli vant med det - stoffavhengighet er ikke til å spøke med.![]()
Eg? Pfff... skjønne ikke ka du snakke om? [emoji23][emoji56] Men no skjønne du koffør eg har så hinsides med stoff hjemme [emoji14] har klipt ut masse til M idag, og det vises ikke litt engang på lageret [emoji23][emoji85]
Har fått eget syrom[emoji7][emoji7] så nå kan ingenting stoppe meg [emoji56][emoji56]Jeg hadde så mye at jeg beint måtte hive noen sekker og/eller gi bort under en stor opprydning i vinter. Resten er sirlig pakket i esker ettersom jeg liksom ikke har noe sted å sy for tiden. Jeg vet ALT om stoffavhenighet ...og garndilla ...

Ja, men bare fast stoff.Dere som er glad i å sy. Er mulig å få tak i billig stoff på feks Fretex eller gjenbruk butikker. Gardiner osv som kan brukes til noe annet.
Bare et tips.