Håndarbeid

Ser garnius har salg på dsa hexa, stor sjanse for at det havner en del av dem i handlekurven idag til baby boho blanket [emoji85][emoji7]
Bare på hexa, eller er det salg på flere fra dsa? *tør ikke sjekke selv, sånn i tilfelle*
Hvis jeg kjøper enda mer garn eller stoff nå får jeg vel internettnekt av gubben, men. :D
 
Pakkene mine fra Sandnesgarn kan hentes idag :D
 
Bare på hexa, eller er det salg på flere fra dsa? *tør ikke sjekke selv, sånn i tilfelle*
Hvis jeg kjøper enda mer garn eller stoff nå får jeg vel internettnekt av gubben, men. :D

Salg på masse [emoji56] De har salg på alt fra dsa nå, mellom 30-40% [emoji4] Jeg bare sier ikke når jeg kjøper nytt garn, mannen i huset klarer ikke se forskjell uansett [emoji23]
 
Salg på masse [emoji56] De har salg på alt fra dsa nå, mellom 30-40% [emoji4] Jeg bare sier ikke når jeg kjøper nytt garn, mannen i huset klarer ikke se forskjell uansett [emoji23]
Skummelt! :D handlet masse når strikkenett hadde salg, så det er vel bare rett og rimelig å støtte flere.. får bare smugle det inn på et vis. :D
 
Begynt på denne :)

0055F8AD-F360-4B69-B79E-A42D5793416B.jpeg
 
Hva strikler du?[emoji7]

En faunadrakt fra paelas [emoji7] Den var nesten ferdig iforigår. Nå er den bare halvferdig etter valpen fikk tak i den, så motivasjonen er litt så som så for å gjøre alt på nytt [emoji85]
 
Nå har jeg bestilt garn til baby boho blanket, rilletrøje, ankersdragt og winter playsuit [emoji7] Må bare bli ferdig med dumme faunadrakten [emoji23]
 
En faunadrakt fra paelas [emoji7] Den var nesten ferdig iforigår. Nå er den bare halvferdig etter valpen fikk tak i den, så motivasjonen er litt så som så for å gjøre alt på nytt [emoji85]
Så fin den ser ut til å bli[emoji7]
Litt kjedelig når dyrene får tak i strikkinga[emoji28]
 
Gud så tregt det går å strikke den romperen da... Enkel, men tar tid med ødelagt arm :p

Sliter en del med begynnende smerter i armene (frykter det er leddgikt av noe slag, farmor fikk det svært tidlig)..
 
Jeg strikker. Holder på med genser til mannen nå, men det går treeeigt.
 
Ble ferdig med romper:

D4B751B2-BF1C-4F4A-B951-9B14A3CF58F2.jpeg

Og jakken - begge skal trolig med i hentesett:

78DC44F7-B7EF-4798-A2F2-6A20FDA7D5AB.jpeg

En bukse (fant ikke ferdig bilde), djevellue og sokker er også ferdige siste ukene :) Planen videre er en bukse til (de ble så fine!), en kjole på pinnene og en rosa smokkelenke i hvertfall. Så får vi se. Har garn til et sett også, men får se hva jeg gjør. Venter også på at svigermor skal strikke sitt og at mamma skal strikke ferdig mor signe teppet. Babytøyet ellers ble for små pinner for henne ;)
 
Back
Topp