Håndarbeid

Eneste som er trist er at jeg nesten ikke orker å strikke når jeg er så dårlig [emoji17] Kjedelig når jeg har så mye tid
 
Eneste som er trist er at jeg nesten ikke orker å strikke når jeg er så dårlig [emoji17] Kjedelig når jeg har så mye tid
Krysse fingrene for at det gir seg etterhvert og strikkelysten kommer tilbake. Jeg gleder meg til å begynne å sy jeg. Skal ihvertfall sy babynest. Blir mitt 3. Men gitt bort de to første. [emoji7] Må bare vente på overlocken min [emoji173]
 
Så mye fint[emoji7][emoji7]
Jeg skulle så ønske at jeg fikk til å sy! Har ikke falsk overlock på maskina mi.. har forsåvidt sydd ei bukse da, men den ble så som så..[emoji85]
Takk [emoji173] du kommer langt med sikksakk også, men det tar jo mye lengre tid da :) ville lære meg å sy før jeg fikk 1. Mann, og kjøpte ganske raskt en overlock, så coverstitch og så ny vanlig maskin, men jeg syr også en del på bestilling, og elsker hobbyen min :)
 
Takk [emoji173] du kommer langt med sikksakk også, men det tar jo mye lengre tid da :) ville lære meg å sy før jeg fikk 1. Mann, og kjøpte ganske raskt en overlock, så coverstitch og så ny vanlig maskin, men jeg syr også en del på bestilling, og elsker hobbyen min :)
Jeg har en elna som jeg fikk for 5 år siden. Og fikk overlock til jul. NÅ skal det syes [emoji23]
 
Jeg tenker å strikke hentesett[emoji4]
Ellers har jeg begynt med ei goklompenjakke i grå[emoji4] fra før har jeg litt i skattekista mi, så håper jeg har noe der som jeg kan bruke på mini Har gitt bort mye av det jeg ar strikket tidligere, det angrer jeg på nå..[emoji28]
 
Takk [emoji173] du kommer langt med sikksakk også, men det tar jo mye lengre tid da :) ville lære meg å sy før jeg fikk 1. Mann, og kjøpte ganske raskt en overlock, så coverstitch og så ny vanlig maskin, men jeg syr også en del på bestilling, og elsker hobbyen min :)
Jeg har sydd noen toalettmapper, og det er jo så kjekt!! Har sydd ett halvferdig babynest også, men har gjort feil, så må evt sprette opp kanten rundt, ta ut fyllet og sy ferdig resten før jeg ordner kanten igjen..[emoji28] man får skikkelig sydilla når man først begynner! Men føler ikke jeg mestrer syinga såpass at jeg kan invistere i overlock..
 
Jeg har sydd noen toalettmapper, og det er jo så kjekt!! Har sydd ett halvferdig babynest også, men har gjort feil, så må evt sprette opp kanten rundt, ta ut fyllet og sy ferdig resten før jeg ordner kanten igjen..[emoji28] man får skikkelig sydilla når man først begynner! Men føler ikke jeg mestrer syinga såpass at jeg kan invistere i overlock..
Jeg sydde ca 4-5 plagg før jeg kjøpte overlock, en helt annen syglede å ha ordentlig utstyr! Ble bare sint på den bedritne singeren jeg hadde...
 
9a38eae574f9ac27cc0e13c6bf2263a6.jpg


Denne er på pinnene nå [emoji7] Strikker str 0-3 mnd (ofte nådeløse sommere i nord-norge, trenger ull...) Strikker i blåpetrol[emoji7][emoji7]
 
Veldig enige! Gått hjemme 3 uker nå..

Samme her.. Er nesten for dårlig til å kjede meg [emoji28] Ba om 60% sykemelding fremover, og håper jeg klarer færre og kortere dager. Orker bare ikke å gå hjemme alene mer, tiden går såå seint.
 
Den heter sommerfuglromper, og står i et hefte fra sandnesgarn, anbefsles, var veldig mye fint idet!!
2dbe9339176b52f54921d7f4165b15b0.jpg

Den var superfin! Gleder meg til formen kommer seg og strikkelysten kommer tilbake, babyklær er såå koselig å strikke [emoji7] Og endelig slipper jeg å gi dem bort [emoji173]️
 
Hva strikker dere og hvilke farger velgere dere, dere som strikker til knøttet som vi ikke vet kjønn på enda?[emoji4]
 
Har så lyst å lære meg å strikke slike flotte babyklær, men kan bare å strikke enkle lapper.
 
Har så lyst å lære meg å strikke slike flotte babyklær, men kan bare å strikke enkle lapper.

Med mange nok enkle lapper kan du lage et flott teppe. Eller med små lapper kan du lage baby tøfler
 
Back
Topp